davidoff92 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 witajcie mógłby ktoś rzucić okiem na specyfikacje tego roweru i powiedzieć czy jest wmiare sensowny za za 2900 zł ?? Specyfikacja: Rama: HPA 7005 aluminiowa hydroformowana potrójnie cieniowana rozmiar 18 caliWidelec: Fox 32 RL F100 z manetką blokady na kierownicy Przerzutka: Shimano ZEE krótki wózek wyposażona w sprzęgło napinające łańcuch dzięki czemu na wybojach nie lata on do góry i do dołu Korba: Deore XT Łańcuch: Campagnolo Record C9 Kaseta: Deore XT 11-32t Blat korby: Renthal SR4 40t Manetka: SRAM X9 Koła i piasty: DT SWISS XPW 1600 Opony: Panaracer TSERV 1,5 Siodełko: Specialized Phenom Sztyca: Syntace P6 Kierownica: Syntace Duraflite Hamulce: hydrauliczne tarczowe Deore XT 2012 BR m785 Pedały: SPD Shimano 540 Mostek: KCNC Flyride Stery: FSA Orbit Z semi-integrated Waga: ok. 10kg Galeria ze zdjęciami tutaj : https://plus.google.com/photos/111795020588227657069/albums/5970749232574125025 Z tego co widzę rower nie ma zbyt wiele wspólnego ze specyfikacją seryjną, tylko czy to plus czy minus ? Jestem laikiem i nie chcę wpakować się w minę Z góry dzięki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Sprzęt typowo pod szosę więc terenu ciężkiego nie widział. Jeśli wszystko jest z nim ok to cena bardzo atrakcyjna. Gdybyś potrzebował jednak większej liczby blatów w korbie to koniecznym stają się lekkie zakupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
davidoff92 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 No ja szukam sprzętu 30% szosa i 70% las czasem góry . Z tego co widzę to pierwsze co to oponki do zmiany a reszta chyba do mtb spoko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Jeśli góry to raczej korba trzy blatowa. Do tego przednia zmieniarka i tylna bo ta ma za krótki wózek ale w tej sprawie mogę się mylić. Niech się,ktoś inny wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
davidoff92 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 czyli co jak w teren to odpuścić sobie ten sprzęt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Nie powiedziałem nie ale musisz dokupić część osprzętu. Nie będzie to mało ale w okolicach 6-7 stów przy zachowaniu klasy osprzętu powinno wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
davidoff92 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Trochę dziwnie jest dograny ten rower moim zdaniem chociaż się nie znam . Jak czytam opinie o poszczególnych częściach to są bardzo dobre i części wydają się być z dość wysokiej półki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Bo to sprzęt pod szosę i widać to nawet po zużyciu najmniejszych koronek kasety plus cały napęd w systemie 1x9. Są osoby co montują sprzęt XC tylko na szosę i nic w tym dziwnego. Takie rowery są z reguły bardzo zadbane i nie noszą śladów nadmiernej eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
davidoff92 Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Kurde to się trochę zmartwiłem :/ Bo nie wiem czy warto wkładać kasę żeby go uterenowić czy odpuścić temat i szukać czegoś bardziej w teren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 To już twoja decyzja. Już napisałem, że potrzebujesz nowej tylnej zmieniarki Sram'a, przedniej i dodatkowych blatów korby. Nie sądzę abyś dokładając dostał równie zadbany i tak wyposażony rower. Zwłaszcza, że korbę i tylną zmieniarkę możesz sprzedać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smyq90 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Wydawało mi się, że jak w teren to raczej krótki wózek w przerzutce bo mniejsza szansa na zahaczenie czy wykrzywienie. Jak rower był używany na szosę to mogą być obręcze za wąskie na opony >2.0 ? Ktoś coś się wypowie w tym temacie. Ale generalnie fajny sprzęt chociaż rama za chuda nie w moim typie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 12 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Sprzęt widać fajnie zrobiony, przez kogoś kto sie zna. W tern na pewnie 2 zębatka, manetka i przerzutka na przód i pewnie choć nie koniecznie przerzutka z tłu. No i łańcuch ... trochę tego jest. Ale można też jeździć tak jak stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Próbuje to samo zainteresowanemu wytłumaczyć, że sprzęt jest naprawdę zadbany i zrobiony z pomysłem. Byle kto tego nie robi. Trzeba w niego zainwestować aby hulał w terenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maskal Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 Panowie Szukam roweru MTB. Jakieś 80/90% lasy z jazdą na wariata. Pozostałe to asfalt w tempie emeryta, jak jadę sam cisnę.Rocznie wiele nie jeżdżę (brak czasu) ok. 1 500 km. Trasy jednorazowe 20 km ale raczej na ogniu.Teren czym trudniej tym lepiej. Planuję pojeździć XC. Nie jestem wymiataczem - tu ścigam się ze sobą ;-)Jestem niski 167 cm i krótke nogi mam. Więc ogranicza mnie wielkość ramy. Siedziałem na wielu rowerach i po wielu poszukiwaniach roweru dotarłem dohttp://scott.pl/product.php?id_cat=913&id_prod=5133 jak dla mnie b. wygodnie Paradoksalnie szerokim łukiem omijałem Scott - będąc przekonany, że się przepłaca za nazwę. Czy warto? Za taką samą kasę jest Kross Level R4 ale odpada nie wygodnie dla mnie. Czy możecie polecić coś innego ? 27"5 nie jest koniecznością może być 26" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
davidoff92 Napisano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 Powracając do tematu uterenowienia tego Cube to podpowiedziałby ktoś co i ewentualnie na co bym musiał zmienić i jakieś orientacyjne koszty/modele ? Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 Myślę, że to jest kwestia na czas jak już byś go kupił. Części jest do wyboru i koloru i tylko od kasy zależy co wymienisz. Przykładowo korba Deore M590, tylna zmieniarka Sram X9, przednia SLX lub XT, manetka lewa ta sama co prawa lub X7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
davidoff92 Napisano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 Cube juz stoi w moim garazu :-P ;-) stan jest jak nóweczka i ogolnie fajne wrazenie robi tylko ja przesiadam sie z motocrossu na rower i dlatego ciagnie mnie do lasu :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.