Kozlov Napisano 4 Lutego 2014 Napisano 4 Lutego 2014 Witam, Zawracam głowę popołudniem ,a tematem jest pomoc w analizie i wyborze rowerku. Rozważyłem pomiędzy Kends 1300 ,a Kross'em. rowerek służyc będzie do leśnych wypadów czasem troszkę asfaltu i miasta też dostanie ,ale mieszkam blisko gór i po kupnie pierwszego rowerku próbuję go zmienić stary lekko odciążając w spadku zostawiam. i oto linki prosiłbym o pomoc w dokonaniu wyboru. Waga 80kg wzrost 179cm 1.[urlhttp://tablica.pl/oferta/rower-kross-level-a2-gniezno-CID767-ID4zrkH.html#c78b6c525f][/url] 2.http://tablica.pl/oferta/rower-kross-level-a2-CID767-ID4mUXL.html#4ab7f1c566 3.http://tablica.pl/oferta/rower-kross-level-a2-CID767-ID44Kdf.html?requestFromAd=1 4.http://tablica.pl/oferta/rower-kross-level-a3-uzywany-kilka-razy-jak-nowy-CID767-ID4Rji1.html#c78b6c525f 5.http://tablica.pl/oferta/kross-level-a4-cena-do-negocjacji-CID767-ID3Ulzh.html#4ab7f1c566 czekam na wypowiedzi ludzi mądrzejszych ode mnie pozdrawiam Seba
Silver400 Napisano 5 Lutego 2014 Napisano 5 Lutego 2014 Jeśli ma być to rower na dłużej i planujesz w nim coś zmieniać/ulepszać, to proponuje modele A3 i A4. Są wyposażone w tarcze a więc odpada kosztowne przystosowanie roweru do ich montażu w razie czego. Ogólnie radziłbym kupno roweru nieco droższego ale w jak najlepszym stanie technicznym. Co z tego że kupisz rower 100zł taniej, gdy głupia zużyta zębatka (kaseta) kosztuje ~80zł + łańcuch. Jeśli rower ma zmienione seryjne opony to można z dużą dozą pewności stwierdzić, że "parę" kilometrów przejechał. Ta A4 wygląda sensownie, ale - opon (na moje oko) to już tam nie ma - płyn hamulcowy, dodawany gratis, sugeruje parę lat + pewien przebieg, nikt go nie wymienia od stania w garażu. - rower umyty bieżącą wodą, pół biedy gdy z węża, gorzej gdy myjką ciśnieniową. Pytanie jak i czy był szanowany/czyszczony/serwisowany.
bahamut24 Napisano 9 Lutego 2014 Napisano 9 Lutego 2014 Nie lepiej kupić nowy? Sam stoje przed wyborem roweru i ogólnie jestem nastawiony na rockrider 5.3 z decathlonu. Przejrzalem pełno ofert rowerów dostępnych w sklepach w moim mieście i doszedłem do wniosku że rower z osprzętem pokroju 5.3 w rowerach różnych marek np kellys czy kross to wydatek ok 600 zł więcej niż rr. Nie mówiąc już o dożywotniej gwarancji.
Kozlov Napisano 10 Lutego 2014 Autor Napisano 10 Lutego 2014 powiem tak znalazłem coś takiego SPECYFIKACJA ROWERU: Rama: ALUMINIUM KELLYS ROZMIAR L/19 Amortyzator: SUNTOUR XCM Z BLOKADĄ SKOKU NA GOLENI – PRAKTYCZNIE NOWY WYMIANA W 2013 R. Wspornik kierownicy: KBIX PRO Kierownica: KBIX PRO 600 mm Chwyty kierownicy: BOPLIGHT Wspornik siodła: RITCHEY PRO Siodło: Selle Italia Przerzutka przód: Shimano XT Przerzutka tył: Shimano XTR Korba: Shimano XT Pedały: Shimano SPD Napęd: Shimano 3 x 9, KASETA 11 - 36 Manetki: Shimano XT Klamki hamulcowe: Shimano XT Hamulce: Shimano XT TARCZOWE HYDRAULICZNE Koła: PIASTY - XT, OBRĘCZE MAVIC 117 - PRZÓD, MAVIC 317 - TYŁ Opony: Geax Mezcal 26 x 1.9, Masa: 12 kg cena roweru to 1200zł Jest to używka
Kozlov Napisano 10 Lutego 2014 Autor Napisano 10 Lutego 2014 Nie kradziony ,zajechany hmm wymieniony amor? od młodej pary zmienili swój sprzęt i sprzedają stary ? po przeglądzie i fakt sprzęt 2010/11
PjeseczeQ Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 Śmierdzi wałem. Za 1200 chodzą używane rowerki na markowych ramach z osprzętem Alivio, a nie XT.
Kozlov Napisano 11 Lutego 2014 Autor Napisano 11 Lutego 2014 więc jest haczyk ,sprzet jednak 06/07 jedynie amortyzator 13 , także faktycznie istenija obawy iż sprzęt zużyty. ,żeby nie smiecić znalazłem jeszcze coś takiego: http://tablica.pl/oferta/rower-kross-level-a6-CID767-ID4Wq9R.html#3293bdf5cb http://tablica.pl/oferta/rower-corratec-expert-deore-xtr-xt-rock-shox-duke-slx-shimano-spd-CID767-ID41Ojn.html#4.003462e+44
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.