Skocz do zawartości

[Rower] A8 z 2008 czy a7 z 2012?


Marta84

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w temacie :)

 

A8 2008 za 1100 zł:

 

Katalog: 2008
Cena: 3 999 zł
Waga: 12,9 kg
Rama: aluminium 6061
Widelec: Rock Shox Tora 318 Air
Tłumik: n.d.
Skok: 100 mm mm/n.d.
Rozmiary ramy: 17/19/21"
Stery: VP-AC41
Wspornik kierownicy: Truvativ Team
Kierownica: Truvativ Team
Wspornik siodła: Truvativ Team
Siodło: San Marco Pouza
Piasty: Shimano WH-M505
Obręcze: Shimano WH-M505
Opony: Schwalbe Racing Ralph 26x2.1
Dźwignie przerzutek: Shimano Deore LX M585 Dual Control
Przerzutka przód: Shimano Deore XT M771
Przerzutka tył: Shimano Deore XT M772, Shadow
Dźwignie hamulca: Shimano Deore LX M585 Dual Control
Hamulce: Shimano Deore LX M585, tarczowe, hydrauliczne
Korby: Truvativ Stylo 3.3, 44-32-22 z.
Środek suportu: Truvativ GPX Team
Pedały: VP 519
Kaseta: SRAM PG-970, 9 b.
Łańcuch: KMC Z9900
Rozmiar do geometrii: 19"
Kąt główki: 71°
Kąt podsiodłowy: 73°
Rura górna: 594,2 mm
Rura podsiodłowa: b.d.
Rozstaw kół: 1079,4 mm
Dystrybucja: Kross S.A.

 

A7 z 2012 za 1700 zł:

 

Rama Aluminium Super Lite
Kolory Grafitowo-czarny mat
Rozmiar S, M, L, XL
Widelec Rock Shox Recon Silver TK Solo Air (skok 100mm, Poploc)
Tylny amortyzator
Ilość biegów 30
Przerzutka przód Shimano SLX M661
Przerzutka tył Shimano SLX M663
Hamulec przód Shimano Disc M446 (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Hamulec tył Shimano Disc M446 (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano Disc M505
Manetki Shimano SLX M660, 10 biegów
Korby Shimano Deore M590 2-częściowe 44/32/22T
Suport Shimano Deore BB51
Łańcuch Shimano HG74
Kaseta / Wolnobieg Shimano SLX HG81-10 11-34T
Piasta przód Shimano RM66 32H
Piasta tył Shimano RM66 32H
Opony Schwalbe Rocket Ron Evo 26"x2.1"
Obręcze WTB SpeedDisc Cross Country
Kierownica KROSS Racing Components (Aluminiowa, prosta, 31,8mm)
Wspornik kierownicy KROSS Racing Components (Aluminiowy, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła KROSS Racing Components (Aluminiowy, 27,2mm)
Stery VP A41AC półzintegrowane
Siodło Selle Royal Seta Custom
Chwyty KROSS
Pedały Alloy VP-519A
Waga 11,80 kg w rozmiarze M (bez pedałów)

 

Pozdrawiam :)

Napisano

Myślę że lepszym wyborem byłby A8 który jest na lepszym osprzęcie a też zawsze zostaje 600zł.Przerzutki i hamulce na pierwszy rzut oka są lepsze, więc ja bym go brał.

Napisano

Także wybrałbym opcję nr 1. Lepszy napęd i lepszy widelec. Dodatkowo lepsze hamulce.

W mojej opinii nowszy sprzęt nie jest wart dodatkowych pieniędzy.

 

Tora 318 ma tłumik MC, czyli lepszy od TK z Recona.

Napisano

waham się, bo na + dla a7 wychodzą moim zdaniem: 

Waga
Rama

30 biegów

i chyba też obręcze, łańcuch kaseta ?

 

Korby, opony w obu są chyba na tym samym poziomie

 

Na korzyść A8:

hamulce

widelec

piasty.

 

Pytanie czy dla wagi, ramy i 30 biegów (i obręczy, łańcucha, kasety ???) dodawać te 600 zł? :)

 

Stan rowerów  podobny.

  • Mod Team
Napisano

Sercem pewnie brał bym a8 bo stare i dobre jednak rozum podpowiada ze chyba jednak nie ...

 

Widelec, lepszy ale cięższy

Hamulce już bardzo stare, nie mam porównania ale pewnie działaniem podchodzą pod właśnie 445/6

Korba lepsza, wyżej grupowo.

 

Najchętniej to bym z tych 2 jeden poskładał :D z tory wyjął MC i wsadził do recona itd ... (choć silver dużo lżejszy od tory nie jest)

Napisano

Czyli- obręcze, opony, hamulce, kaseta : podobne

Na korzyść A8: korby, widelec, piasty.

Na korzyść a7: waga i 30 biegów- no i to, że nowszy ;)

i wciąż pytanie- czy warto? :D

 

Rower ma być dla męża- do mojej a6 z 2009 mają z niego trafić :piasty, obręcze, opony, hamulce, kaseta, manetki i przerzutki ;) Ja chce odciążyć rower, a mąż kupić jakiś porządniejszy, na którym mógłby ze mną śmigać :) Szukam więc takiego, który ma lepsze części, które mają być przeszczepione do mojego. Jednocześnie takiego, który będzie sensowny dla męża jak już transplantacje się dokonają :D
 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...