Nastar Napisano 25 Listopada 2013 Napisano 25 Listopada 2013 Inne podobne tematy pozamykane więc zakładam nowy. Zaciekawiła mnie ta kierowniczka: http://www.amazon.com/ORBEA-COMPONENTS-Carbon-Handlebar-Mountain/dp/B00D9BKMPU/ref=sr_1_fkmr1_3?ie=UTF8&qid=1385337358&sr=8-3-fkmr1&keywords=ORBEA+Riser+OC Ale jest dla mnie ciut za szeroka (chciałbym 620mm). Jak wygląda sprawa ze skracaniem w przypadku gdy w kierownicy zastosowano "inserty" do rogów ? Rogi lubię i nie chcę z nich rezygnować ?
Mod Team Maniak Napisano 25 Listopada 2013 Mod Team Napisano 25 Listopada 2013 Niestety najbezpieczniejszą i polecaną metodą skracania kierownicy z insertami jest odcięcie całego odcinka na jaki wchodzi insert, inaczej możesz postrzępić sobie końcówki kierownicy. Warto też wspomnieć że należy użyć bardzo drobnego brzeszczotu lub piłki włoskowej.
Nastar Napisano 26 Listopada 2013 Autor Napisano 26 Listopada 2013 A tych insertów nie da się przełożyć po odcięciu ? Nie miałem wcześniej do czynienia z carbonową kierownicą. A ceny w tym sklepie mnie rozbroiły...:-) Przykład: http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-FSAK-force-MTB-bike-bicycle-carbon-fibre-handlebar-seatpost-Stem-top-cap-1-lot/1182714094.html Ładne jak na podróby :-) Inne asortymenty też bardzo atrakcyjne cenowo.
Mod Team Puklus Napisano 26 Listopada 2013 Mod Team Napisano 26 Listopada 2013 Co ma się nie dać, pytanie ile to pracy będzie kosztowało Jeżeli kierownica nie zmienia swojego przekroju powinno pasować idealnie.
Mod Team Maniak Napisano 26 Listopada 2013 Mod Team Napisano 26 Listopada 2013 Nawet markowe kierownice mają w środku różne zadziory jeśli głębiej zajrzeć, tym bardziej takie wyroby. Prawdopodobnie trzeba będzie uruchomić papier ścierny i przygotować sobie rurkę pod montaż. Podejrzewam również że odcięte inserty trzeba będzie wydobywać rozcinając węglową rurkę w który są wciśnięte, o ile oczywiście są wciśnięte a nie wklejone bo wtedy pewnie dojdzie szlifowanie starego kleju/żywicy. Wolałbym poszukać kierki o właściwej długości, nie chciałoby mi się kombinować.
Nastar Napisano 4 Grudnia 2013 Autor Napisano 4 Grudnia 2013 No to nie będę kombinował. Zamówiłem tą: http://www.chainreactioncycles.com/us/en/ritchey-pro-mountain-os-carbon-rizer-bar-2010/rp-prod109433 Nie będzie potrzeby skracania :-) Wydaje się ciężkawa ale po pierwsze może to drobna pomyłka bo mieszają 670mm z 640mm (co do rozmiaru upewniałem się mailowo) a poza tym nawet jeśli to liczę wobec tego na wytrzymałość na odpowiednim poziomie :-)
Nastar Napisano 7 Grudnia 2013 Autor Napisano 7 Grudnia 2013 Kierownica przybyła do mnie :-) ładna. Mam jednak pytanie do was: mailowo upewniałem się u sprzedawcy czy ma inserty pod rogi. Dostałem odpowiedź, że tak. Teraz jak ja obejrzałem to jakoś dziwnie to wygląda. Wrzuciłem linka do fotek. Nie miałem wcześniej do czynienia z karbonową kierownicą. Czy tak to ma wyglądać ? https://plus.google.com/photos/112504244925036705397/albums/5954433627965611537?authkey=CMDz8tyh2JjmXQ
Mod Team Maniak Napisano 7 Grudnia 2013 Mod Team Napisano 7 Grudnia 2013 No inserty na rogi to to raczej nie są, raczej miejsce na nie Ostatecznie jeśli wybierzesz rogi których typ mocowania nie zgniata kierownicy i dokręcisz z rozsądną siłą, to nic złego się nie stanie. Gorzej już przy upadku, wtedy duże szanse na uszkodzenie.
Schwefel Napisano 7 Grudnia 2013 Napisano 7 Grudnia 2013 Tam nie ma żadnych insertów. Przy okazji widać jak na pysk spadła jakość Riczeja...żeby okrągłej rurki nie zrobić tylko z jednej strony taka nadlewka żywicy.
Nastar Napisano 7 Grudnia 2013 Autor Napisano 7 Grudnia 2013 Mail z prośbą o wyjaśnienie już poszedł. Dzięki za pojaśnienie tematu. Kiera kupowana w Chainreactioncycles.com więc istnieje duża szansa, że oryginalna. Teraz też zwróciłem uwagę na te niedoróbki... :/ Wszędzie człowieka dymają...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.