camellia Napisano 14 Listopada 2013 Napisano 14 Listopada 2013 Witam, Szukam fulla ze skokiem do 120mm i cenie do 5 tys zł (max 6 tys), nowy lub używany chociaż jestem bardziej przekonana do nowego :-). Będzie to w sumie mój pierwszy rower, jestem zielona w temacie. Chciałabym kupić w sklepie stacjonarnym i mieć na miejscu serwis. Interesują mnie tylko konkretne rowery dostępne w sprzedaży, rozm. S (mam 170 cm wzrostu). Koła 26 ew. 27,5”. Zależy mi, żeby nie było problemów na podjazdach (w miarę możliwości brak bujania) Na oku mam: Lapierre x-control 610 2013 r. http://www.bikekatalog.pl/2013//rowery/1407/Lapierre.X-Control.610/ Trek fuel ex 6 2014 r. http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/mountain/singletrack_trail/fuel_ex/2013_fuel_ex_6/# Canyon Nerve AL 6 tylko tutaj ciężko o dostępność (niekoniecznie chcę czekać do wiosny) http://www.canyon.com/_pl/mountainbikes/bike.html?b=3281 Wątpliwości jakie się pojawiają to m.in. brak blokady w damperze lapierre. Zresztą co to za damper – czy warto go brać? Zależy mi, żeby rower nie był zbyt ciężki (max 12-13 kg). Geometria jak ten lapierre czy trek. Jakby miał blokadę skoku w kierownicy, byłoby super. Potrzebuję pomocy, chętnie przeczytam opinie o w/w rowerach. A może w tym przedziale cenowym możecie polecić coś innego w dobrym osprzętem? Dziękuję :-)