Soczysty Napisano 28 Września 2013 Napisano 28 Września 2013 Witajcie, ostatnio tylnia częśc przerzutnicy wkręciła mi sie w koło i wyłamała z nitu, czy ktos mógłby mi napisać coż to za model przerzutnicy i gdzie ja dostanę ? Rower to GIANT nie znam dokładnie modelu, kompletnie jestem zielony, a to trzeba naprawić. http://s4.ifotos.pl/img/WP2013092_nsnexne.jpg
Schwefel Napisano 28 Września 2013 Napisano 28 Września 2013 http://allegro.pl/przerzutka-tylna-shimano-alivio-rd-m410-czarna-i3563206741.html
Gromosmok Napisano 28 Września 2013 Napisano 28 Września 2013 Przerzutka tylna Shimano Alivio RD-M410 SGS
Centek Napisano 28 Września 2013 Napisano 28 Września 2013 Szybciej byś uzyskał tą informację bez zakładania tematu, robienia fotek itd. Wprost odczytując to co jest napisane na zmielonej przerzutnicy. Jak się jej przyjrzysz to znajdziesz tam wygrawerowany dokładny model. Wiele części ma bardzo dokładne nazwy kodowe po których trafisz na dokładny model a nawet rocznik danego sprzętu.
Soczysty Napisano 28 Września 2013 Autor Napisano 28 Września 2013 Niby tak, lecz em ja nie wiele widzę
Mod Team Puklus Napisano 28 Września 2013 Mod Team Napisano 28 Września 2013 Na pantografie od wewn. strony tam gdzie sie przykręcało linkę powinien być wybity model.
Shootee Napisano 28 Września 2013 Napisano 28 Września 2013 No ale tu nie trzeba szukać jakoś specjalnie, nawet fotce widać wielkie alivio. I o łańcuch byś zadbał tak rdzą podchodzi.
Mod Team Puklus Napisano 29 Września 2013 Mod Team Napisano 29 Września 2013 nawet fotce widać wielkie alivio Ty widzisz, on nie