SSG90 Napisano 1 Września 2013 Napisano 1 Września 2013 Witam , już prawie rok po zakupie roweru . Wszystko wydaję się być jak najbardziej w porządku , luzu suport nie ma , krecic się kreci , ale coś jednak nie daje mi spokoju.... Przy większym naciśnięciu na pedały zaczyna brzęczeć , wygląda to tak jakbyśmy mieli zamontowany dzwonek w supporcie , co obrót korbą zadzwoni ze 2 razy. Wymiana smaru , czyszczenie , smarowanie pedałów i co ważne mocne dokręcenie ramion korb nie dało żadnego rezultatu. Więc zadaję pytanie czy konieczna jest wymiana całego suportu na nowy czy też oddać to na gwarancję . Korba ma swoje przejechane około 7-8tyś , lecz blaty są w idealnym stanie . Rowerem jeżdzę codziennie po 20-30km. Ostatniego czasu nic nie zgrzytało , pojawiło się to dopiero po tym jak umyłem rower myjką , starając się przy tym nie pryskać po supporcie ani też po piastach.
erzurum Napisano 1 Września 2013 Napisano 1 Września 2013 niestety myjka tak działa na rowery, nawet jak Ci się wydawało, że omijałeś suport.
tobo Napisano 1 Września 2013 Napisano 1 Września 2013 Obawiam się że roczny rower nie podciągnie się pod gwarancyjną wymianę suportu. "Wymiana smaru" - otwierałeś łożyska wkładu żeby wymienić w nich smarowanie?
tranzystor82 Napisano 1 Września 2013 Napisano 1 Września 2013 O ile to w ogole suport bo jak go calego wymyles to moze byc w dalszej czesci napedu już na hamulcach ja swoj GXP lalem na myjce i nie widze problemu za to fakt faktem rozebralem caly naped i w zasadzie rower pojechal bez lancucha i przerzutki tylniej a suport ma przejechane podobne jak i twoj kolo 8-9k A ostatnio po takim myciu mialem sytuacje ze prety w siodle zaczely się oddzywac ( selle) także psiknalem je olejem zgodnie ze wskazowkami forum i jest czysto, cicho i w pelni sprawnie Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
tobo Napisano 1 Września 2013 Napisano 1 Września 2013 O ile to w ogole suport bo jak go calego wymyles to moze byc w dalszej czesci napedu już na hamulcach ja swoj GXP lalem na myjce i nie widze problemu Trochę ciężko zrozumieć to co napisałeś. Z mojego doświadczenia wynika że gxp jest jeszcze mniej trwały niż zewnętrzne suporty Siemano.
SSG90 Napisano 1 Września 2013 Autor Napisano 1 Września 2013 Wydaje mi się że nie było tak tragicznie z myciem , bo nie raz dostawała błoto , w zime jeździłem i też nic dziwnego się nie działo. Smarowałem wszędzie , jeszcze obstawiam ramę że może gdzieś mieć mikro pęknięcie i dawać takie dźwieki , Sztyca wyjęta - efekt ten sam , pedały też , dzieje się to gdy przy większym nacisku działam na korbę .
Jargal Napisano 2 Września 2013 Napisano 2 Września 2013 Miałem podobny objaw .Po naciśnięcu pedałów - skrzypiało.Jadąc na luzie - cisza.Rozebrałem i nasmarowałem łożyska, wciąż to samo.Kupiłem i wymieniłem na nowe,dalej skrzypi.Po długich poszukiwaniach okazało się , że to wcale nie korba.Padło łożysko w bębenku piasty.Po wymianie - cisza.
SSG90 Napisano 2 Września 2013 Autor Napisano 2 Września 2013 Piasta została odnowiona , raczej to wszystko usytuowane jest w korbie , wiem że ramy aluminiowe strasznie przenoszą wszystkie piski i inne stuki , puki . Więc raczej stawiam dalej na korbę , Możliwe też że poluzowaly sie blaty korby , jutro to dokładnie sprawdzę , nie wydaje mi się jednak by tak było ale dlaczego bym miał tego nie sprawdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.