Skocz do zawartości

[Rower] Climber Premium


Rekomendowane odpowiedzi

Właściwie to klamra powinna brzmieć ["Rower"], ale teoretycznie jest to rower.

Waga wstępnie: ~19,5 kg

Waga po odrzuceniu przedniego hamulca, stopki, dzwonka: ~18,5 kg

Typ ramy: Y

Przerzutki: 18

Manetki: SRAM MAX

Amortyzacja z przodu i z tyłu, widelec LOGAN

Zakupiłem go około pięciu lat temu w... oczywiście supermarkecie za cenę około 450 złotych. Z początku sprawował się nieźle, powiem nawet dało się śmigać po leśnych dróżkach. Po dwóch latach wymiana klocków hamulcowych, bo w ogóle nie chodziły. Po trzech latach agresywnej jazdy poszła tylna opona. Wymieniłem ją na Specjalized The Captain, co wraz z całością roweru komponowało się co najmniej komicznie. Przerzutki nie wyregulowały się aż tak, po czterech latach jazdy przestała wskakiwać jedynka i szóstka z tyłu. Dopiero po takim czasie też zdecydowałem się odwiedzić serwis. Oczywiście gdy serwis przeprowadził test na scentrowanie kół, zrobiło się zabawnie, koło potrafiło się kręcić samodzielnie około sekundę, może dwie. Po scentrowaniu kół było świetnie, rower nadal nadawał się do jazdy! Stery OK, korba OK, suport OK! Zdziwiło mnie to bardzo, ale stąd wniosek, że w supermarkecie można czasem dostać egzemplarz, który nie rozleci się po pierwszym tygodniu jazdy. Ba, wytrzyma i cztery lata. Sprzedany został za cenę 100 złotych i oczywiście nie żałuję sprzedaży, bo to tylko pseudo-rower. Byłbym zapomniał, poniżej wrzucam zdjęcia :)

 

u0hs.jpg

 

rcox.jpg

 

l6c7.jpg

 

 

Siodło nie jest seryjne, jest to Dartmoor, bez mocowań, więc kołysało się w przód i w tył podczas jazdy :D

 

 

Edytowane przez Peter950
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...