Skocz do zawartości

[Plecak, pompka, u-lock] Akcesoria do roweru cena/jakość


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam kilka pytań. Zacznę od pompki 

 



 

Więcej niż te 25 zł nie zamierzam dawać :D A rozmiarowo ta druga ma 18 cm, więc dodatkowy plusik. Jak najmniejsza żeby była.

 

Następnie plecak

 


lub


 

Nie zamierzam więcej dawać skoro za tyle jest, a mi tam kto wie czego nie trzeba, nie jestem profesjonalistą.

 

Oraz u-lock

 


tu lepiej się opłaca bo niby mocowanie w komplecie.


 

Zastanawiałem się wcześniej nad KRYPTONITE Evolution series 4, ale po kiego grzyba mam dawać prawie 200 zł? I mieć obciążenie prawie 2 kg? ;/ Poziom zabezpieczenia chyba ten sam. Proszę o porady.

Edytowane przez elano1000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest święto więc nikomu nie chce się pisać ;)

 

Z pompek do 25zł:

http://allegro.pl/pompka-sigma-alpha-jet-manometr-i3468756511.html

 

Nie spełni Twoich wymagań jeśli chodzi o długość, niestety ma aż 32cm za to jest bardzo funkcjonalna - wężyk, manometr, pompowanie z nogi.

 

Plecak - sam się przymierzam do zakupu. Te dwa budżetowe które przedstawiłeś mają słabą wentylację pleców. Sam przymierzam się do Axon Rose, ale jest dwa razy droższy niestety. Chociaż ludzie kupują tego 4F i czytałem opinie na forum że używać się da. Brzydko w każym razie nie wygląda.

 

U-locki: temat rzeka, wyszedłem z założenia że wszystko powyżej Keepera będzie OK, jeśli złodziej będzie na tyle zdeterminowany by ciąć w miejscu publicznym to przetnie wszystko jakimś powertoolem. Z tym że te Ulocki które przedstawiłeś są krótkie, czasem ciężko się przypiąć czymś co ma 20cm a co dopiero takimi mikrusami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie chodziło mi o taką bardziej poręczną pompkę. Bo widzę w dokładniejszym opisie, że ma aż 32 cm - to bardzo dużo  :o Jakby coś do max 20 cm upolować.