Magmaruss Napisano 2 Sierpnia 2013 Napisano 2 Sierpnia 2013 Witam.Dzisiaj podjąłem się wyzwania (nie pierwszy raz bo robiłem to wiele razy) regulacji tylnej przerzutki. A więc dobrze wyregulowałem H i L. Następnie naciągnąłem linkę. Jak to zawsze po naciągnięciu biegi nie wchodzą prawidłowo na większe tarcze, więc kręciłem dotąd aż będą wchodziły gładko i problem pojawia się taki, że przy mocniejszym naciągnięciu manetka robi się 8-rzędowa zamiast 9 i wtedy kompletnie regulacja nawala. Kiedy poluzuję lekko linkę znowu zrobi się 9-rzędowa, ale biegi nie chcą wchodzić do góry... O co chodzi bo ja już wymiękłem. Nie znam się tak fest na tym i może wiecie coś więcej ode mnie. A może to sprzęt jest kopnięty? Siedziałem z kilka godzin i próbowałem przeróżnych kombinacji. Regulacja 6-rzędowego Tourneya trwała kilka minut a z tym SLXem bawiłem się dzisiaj tyle czasu ... Dodam, że regulowałem też swojego SLXa i nie miałem problemów. Proszę o jakieś rady. Aaa też dodam, że zanim zacząłem regulować przerzutka chodziła w miarę dobrze, niektóre biegi nie wchodziły na mniejsze tarcze, a niektóre na większe(dziwne). Wtedy śruby H i L były prawie na maxa wykręcone z czym się jeszcze nigdy nie spotkałem. Nie mam pojęcia o co chodzi. Jak macie pomysły to proszę o pomoc.Pozdrawiam,Kamil
nemo2009 Napisano 3 Sierpnia 2013 Napisano 3 Sierpnia 2013 Może ten filmik ci pomoże. http://portal.bikeworld.pl/rower/artykul:a19/10718/Regulacja+przerzutki+tylnej+%5Bvideo%5D/
primo13 Napisano 4 Sierpnia 2013 Napisano 4 Sierpnia 2013 Może ten filmik ci pomoże. http://portal.bikeworld.pl/rower/artykul:a19/10718/Regulacja+przerzutki+tylnej+%5Bvideo%5D/ Witam Zakupilem rower Scott Sportster Tour za 800 zl i po przeglądzie tylni wózek wygląda inaczej jakoś jest mocno zaćiągniety na 1 przezutce, proszę o weryfikację moich spostrzeżeń czy mam się czym martwić .
nevermind Napisano 4 Sierpnia 2013 Napisano 4 Sierpnia 2013 A którą tarczą masz wrzuconą na korbie? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi