Skocz do zawartości

[rower] co wybrać


sosik91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kłaniam się nisko wyszstkim forumowiczom.  Jestem tu nowy i prosił bym o wyrozumiałość, dodam że jestem zielony na temat 29er. Aktualnie jeżdze na rowerze złożonym przezemnie, jest on zbudowany na ramie Author Egoist 2013. Zamierzam się zabrać za złożenie drugiego roweru, tyle że dużo wyższej półki który mi będzie służył dzielnie przez lata. A mianowicie mam dlemat które koło wybrać, dodam że nigdy nie jezdziłem na dużym kole. Ponoć każdy kto przesiada sie z 26 na 29 era powiada że nigdy nie wróci do mniejszego koła. Jeśli chodzi o mnie to ważę 75 kg, 185 cm wzrostu. Rower będzię spędzał znacznie większą ilość czasu na asfalcie. Pozdrawiam :)

 

 

 

taki oto Polski filmik znalazłem z zaletami i wadami dużego koła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kłaniam się nisko wyszstkim forumowiczom.  Jestem tu nowy i prosił bym o wyrozumiałość, dodam że jestem zielony na temat 29er. Aktualnie jeżdze na rowerze złożonym przezemnie, jest on zbudowany na ramie Author Egoist 2013. Zamierzam się zabrać za złożenie drugiego roweru, tyle że dużo wyższej półki który mi będzie służył dzielnie przez lata. A mianowicie mam dlemat które koło wybrać, dodam że nigdy nie jezdziłem na dużym kole. Ponoć każdy kto przesiada sie z 26 na 29 era powiada że nigdy nie wróci do mniejszego koła. Jeśli chodzi o mnie to ważę 75 kg, 185 cm wzrostu. Rower będzię spędzał znacznie większą ilość czasu na asfalcie. Pozdrawiam :)

 

 

 

taki oto Polski filmik znalazłem z zaletami i wadami dużego koła.

 

Sprawdź osobiście - każdy ma inne gusta i upodobania. To nie są skarpetki, że kupujesz w ciemno bez przymiarki.

Większość na tym forum doradzi Ci "wielką kiszkę". Ja też jestem z tych co pokochali 29" choć mam liche 176 cm wzrostu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team