Skocz do zawartości

[przerzutka]Zawija się łańcuch

mario704

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Panowie

Problem następujący.

Niedawno zakupiłem kasetę na tył shimano acera o taką :

http://allegro.pl/lekka-kaseta-acera-cs-hg41-7-rzedowa-11-28t-i3381725378.html

Do tego ten łańcuch:

http://allegro.pl/lan-shimano-hg-40-index-tani-i-dobry-i3365122664.html

Oraz przerzutkę shimano tourney(tylko taka bo nie jeżdżę wyczynowo etc):

http://allegro.pl/przerz-tyl-tourney-tx-35-na-srube-tanio-i-dobrze-i3392151805.html

Problem polega na tym że na przednim przełożeniu "1" i tylnym 6 lub 7 czyli na najmniejszych zębatkach przerzutka tak się dziwnie składa że łańcuch trze o siebie a potem spada i regulacja przerzutki śrubami nie daje nic.

Za długi łańcuch? czy inny problem.

Wygląda to tak:

cc3b253ex54m_t.jpg

Generalnie jestem zielony w te klocki więc kupowałem zgodnie z tym co pisali na aukcjach.

Mechanizm korbowy: CYCLONE ALU 22/32/42x170

Napisano

Po pierwsze nie jeździ sie na przełożeniach typu "1" na korbie (najmniejsza zebatka z przodu) i 6,7 z tyłu. Jeżeli będziesz tak użytkował rower to napęd zdechnie szybko od nadmiernego przekoszenia łańcucha.

Co do długości to masz pewnie za długi. Przyczytaj moniższy tekst: