Skocz do zawartości

[Przerzutki] Jakie przerzutki do mojego roweru?

MRAF

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.. Właśnie miałem wypadek... Tylna przerzutka wykrzywiła się do tego stopnia, że z prawej strony koła znalazła się nagle na lewej stronie koła. ||) -> )||. Więc potrzebuję nowe przerzutki, nie znam się na rowerach zbytnio więc piszę tutaj. Z tego co patrzyłem, te małe kółeczka mają po 10 ząbków, a kaseta ma 6 biegów. Wszystko jest przykręcone do ramy na jedną imbusową śrubę. Jest to rower MTB - Utara Wave - http://www.zgubione-znalezione.org/v/3616/4_9110.jpg Przerzutki to Shimano, ale Low czy Normal nie mam pojęcia...

Czy takowe będą pasować? http://allegro.pl/przerzutka-ssb-12-gs-6-7-biegowa-na-srube-i3266085273.html

Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość, cały jeszcze drżę (siniaki i rany)

Napisano

Wysyłka z allegro to 5zł, a pewnosći nie ma czy będzie pasowala, czy będzie nie uszkodzona, czy wogóle dotrze do Ciebie? Na twoim miejscu przeszedłbym sie do jakiegoś serwisu rowerowego z starą przerzutką i zapytał o jej odpowiednik. Te 5zł to lepiej wydać na marże w sklepie, a mieć pewność. (na przykład w serwisie koszt 30zł, na alledrogo 25zł+przesysłka 5zł). Weź coś z najtańszych bo sensu inwestować w coś lepszego do tego roweru nie ma co :)

Napisano

Ciekawe co muszą mówić Ci, którzy łamią XTR lub XX :P Takie życie przerzutki, czasem przejeździ tysiące kilometrów, czasem zahaczysz o coś pierwszego dnia po zakupie.

W Twoim przypadku nic droższego nie ma sensu, a nowe modele Tourneya są beznadziejne. To co wybrałeś to i tak kopia RD-TY18, tyle że słabej jakości. I widzę, że napisałeś, jak przymocowana jest przerzutka. No to jasne, druga opcja.

Napisano