DEVILEK Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Witam, aktualnie pomykam na w mojej ocenie i przy mojej jeździe nie zniszczalnym kowadle, jakim jest XCR. Oprócz tego, że wiadomo jak działa i ile waży, nic do niego nie mam. Ale mam sposobność zakupić wymienionego w temacie SID'a Dual Air, rocznik 2000. Dzisiaj na szybko, go zobaczyłem i wiadomo dolne lagi nie będą po takim czasie wyglądać jak nowe, ale górne idealne. Według zapewnień obecnego posiadacza bez problemowo trzyma powietrze, na goleniach nie zauważyłem brudu, czy oleju. Waga w porównaniu do XCR'a powalająca ... pewnie około połowę lżejszy. Ważę jakieś 62kg, jeżdżę na v'kach i aktualnie zmiana na tarcze i jednoczesna wymiana amorka nie wchodzą w grę. Co Panowie sądzicie o takiej opcji zmiany ?
Franiuu Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Myślę, że ten model może być trochę sfatygowany. Z dostępem do części w razie awarii też może być problem. Ja bym osobiście nie zaryzykował, ale może są tu osoby, które mają inny pogląd na ten temat A tak przy okazji... za ile?
DEVILEK Napisano 10 Czerwca 2013 Autor Napisano 10 Czerwca 2013 Do środka nie zaglądałem, to fakt. Posiada go osoba, która nie jeździ tylko w niedzielę, ale też nie katuje sprzętu. Pytanie skierowane raczej do kogoś, kto miał do czynienia z takim amorkiem. Kwota to jakieś 300-350 zł. Z tego co udało mi się sprawdzić w google, będzie to model SID XC, skok by się zgadzał, oznakowanie w miarę także.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.