Skocz do zawartości

[suport] Jak dobrać aby był odpowiedni ?

stawek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Rozpadł mi się suport w moim rowerze i muszę kupić nowy z tym, że nie wiem jaki wybrać, tzn. nie chodzi mi o firmę/model, a raczej o jego odpowiedni rozmiar oraz typ. Ten który wyjąłem pochodzi chyba z innej ery ponieważ na portalach aukcyjnych bardzo mało ich widuję. Jestem zielony jeśli chodzi o mechanikę rowerową tak więc proszę o konkretną odpowiedź. Mówiąc krótko, co mam włożyć w stare miejsce abym mógl dalej jeździć.

Rower: Author Outset

Rama: 19"

Rocznik: najprawdopodobniej 2007

A oto co dzisiaj wyleciało z środka :)

78341417.jpg

15053376.jpg

74088667.jpg

10574892.jpg

Napisano

Długość osi zawsze jest podana bez gwintów ? Dobrze, że napisałeś bo już bym źle zmierzył :)

Jutro zmierzę i dam znać.

Napisano

Zrób tak jak ja - kup cokolwiek na łożyskach maszynowych i skończą się problemy. Jak suport kulkowy pada, to kolejne awarie będą coraz częściej. A maszynowy i łatwiej się montuje i nie trzeba regulować napięcia łożysk i łatwiej jak coś wymienia. same plusy :-)

Napisano

Ok chłopaki, wielkie dzięki za pomoc. Teraz powiedzcie mi jeszcze jaki suport wybrać ?

Zdecydowałem, że kupię ten kwadrat (łożyska maszynowe). Długość osi to 118mm (bez gwintów).

Nie ukrywam, że im taniej tym lepiej ponieważ rowerem nie jeżdżę zbyt dużo.

Co możecie powiedzieć o tych suportach firmy NECO ? warte swojej ceny ?

• Mod Team
Napisano

jeżlei jeździsz tylko w warunkach suchych i mało piaskowo - kurzowych, czyt. asfalt ogólnie, to będzie ok. Wiesz im droższy suport, tym lepsze w nim bebecha z zwłaszcza uszczelnienia łożysk.

Napisano

Wielkie dzięki tylko czy oprócz długości osi jeszcze na coś mam zwrócić uwagę ? Przykładowo średnica 1,37 x 24T, średnica 34,6 mm to jest ta standardowa ? najczęściej spotykana ?

Ps. o jakich dwóch śrubach pisałeś poprzednio ? Chodzi Ci o te do przeykręcenia korb ?

• Mod Team
Napisano