stawek Napisano 6 Czerwca 2013 Napisano 6 Czerwca 2013 Witam. Rozpadł mi się suport w moim rowerze i muszę kupić nowy z tym, że nie wiem jaki wybrać, tzn. nie chodzi mi o firmę/model, a raczej o jego odpowiedni rozmiar oraz typ. Ten który wyjąłem pochodzi chyba z innej ery ponieważ na portalach aukcyjnych bardzo mało ich widuję. Jestem zielony jeśli chodzi o mechanikę rowerową tak więc proszę o konkretną odpowiedź. Mówiąc krótko, co mam włożyć w stare miejsce abym mógl dalej jeździć. Rower: Author Outset Rama: 19" Rocznik: najprawdopodobniej 2007 A oto co dzisiaj wyleciało z środka
cotynato Napisano 6 Czerwca 2013 Napisano 6 Czerwca 2013 Przecież możesz dokupić tylko wianki. Po co chesz zmieniać cały suport?
KamilGT Napisano 6 Czerwca 2013 Napisano 6 Czerwca 2013 Jeśli chodzi o suport na kwadrat nie jest on drogi na Allegro sa dwie strony "suport kwadrat" - wymierz przed zakupem ... wiec bezsensu wymieniac w nim tylko cześci ...a widac ma swoj wiek. A jesli chcial bys suport jakis nowszy to musisz sie liczyc z wymiana korby...http://blog2kolka.pl/2011/11/15/rodzaje-suportow-rowerowych/oraz poczytaj na innych stronach
stawek Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Napisano 6 Czerwca 2013 A nie dało by rady kupić taki suport żeby pasowały stare korby ? Np coś takiejgo http://allegro.pl/os-suportu-neco-bsa-b910-7-dlugosci-i3278260622.html ??
Kiciok Napisano 6 Czerwca 2013 Napisano 6 Czerwca 2013 Daj spokój z wiankami, to przeżytek. Zmierz długość osi bez gwintów i się coś dobierze.
stawek Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Napisano 6 Czerwca 2013 Długość osi zawsze jest podana bez gwintów ? Dobrze, że napisałeś bo już bym źle zmierzył Jutro zmierzę i dam znać.
meping Napisano 6 Czerwca 2013 Napisano 6 Czerwca 2013 Zrób tak jak ja - kup cokolwiek na łożyskach maszynowych i skończą się problemy. Jak suport kulkowy pada, to kolejne awarie będą coraz częściej. A maszynowy i łatwiej się montuje i nie trzeba regulować napięcia łożysk i łatwiej jak coś wymienia. same plusy :-)