Skocz do zawartości

[1000 zł - 1600 zł ] MTB? - Pierwszy, porządny rower ;)


Verr

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że to mój pierwszy post i dopiero dzisiaj się zarejestrowałem na forum, pragnę wszystkich przywitać i pozdrowić :)

 

Poszukuję roweru, który będzie moim pierwszym, własnym, porządnym rowerem w podanym zakresie cenowym (1000 zł - 1700 zł).

 

Przygodę z porządną jazdą dopiero zaczynam, ale po zimie troche się spasło i chcę jeździć kiedy tylko pogoda pozwoli :)

Rower służyłby do dojazdu przez miasto do lasu albo np puszczy kampinowskiej, nastepnie jazdy po owym terenie (uwielbiam jezdzic w lesie a czasem rownież jakies trudniejsze szlaki).

Na rowerach się totalnie nie znam, więc przyznam, że nie mam aktualnie żadnych na oku.

 

Mam 186cm wzrostu i ważę (niestety, ale to sie zmieni! :D) 88KG.

 

Proszę o pomoc i dziękuję z góry ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie chcesz płacić za wygląd roweru i firme to kands 1300 (nie ma nic lepszego w tej cenie)

http://allegro.pl/kands-energy-1300-dysk-alivio-26-aluminium-i3270241148.html

 

Jeśli coś firmowego to kross level a2:

http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a2

 

Skoro z czasem chcesz jeździć jakieś trudniejsze szlaki to kross będzie dobrą bazą do późniejszych modyfikacji, dużo ludzi z forum ma i sobie chwali.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź :)

Z tego co przeglądałem forum to dużo osób wspomina o Unibike Evolution jeszcze ale to już chyba wyższa półka?

 

Znalazłem jeszcze coś takiego:

 

http://allegro.pl/potwor-a-nie-rower-kands-1300-dysk-alivio-i3282009731.html

 

http://allegro.pl/lazaro-evolution-v3-full-alivio-amor-z-blokada-m-i3277740651.html

 

http://allegro.pl/full-alivio-wypasiony-pogromca-szosy-kands-maestro-i3265834245.html

 

P.S - czy tego typu rowery wytrzymają trochę trudniejszą jazdę w lesie?

 

 

 

Jeśli nie chcesz płacić za wygląd roweru i firme to kands 1300 (nie ma nic lepszego w tej cenie)

http://allegro.pl/kands-energy-1300-dysk-alivio-26-aluminium-i3270241148.html

 

Jeśli coś firmowego to kross level a2:

http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a2

 

Skoro z czasem chcesz jeździć jakieś trudniejsze szlaki to kross będzie dobrą bazą do późniejszych modyfikacji, dużo ludzi z forum ma i sobie chwali.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unibike evo kosztuje 2300zł.

 

Pierwsze 2 linki to wałaśnie te kandsy o których pisałem wcześniej a maestro to nie MTB a cross.

 

Czy wytrzymają trudniejszy teren? Nie wiem.

Musiał by się wypowiedzieć ktoś kto katuje takiego kandsa w lesie.

Do trudniejszej jazdy lepszy będzie level a2, musisz odpowiedzieć sobie na pytanie czego od roweru wymagasz.

jeśli chcesz aby cena była przystępna a jakość osprzętu dobra to kands, jeśli chcesz poszaleć w terenie i z czasem ulepszać rower to level będzie odpowiedni.

Do krossa możesz się przymierzyć w sklepie do kandsa niestety nie ponieważ jest dostępny tylko na allegro.

Jeśli interesują cię hamulce hydrauliczne to http://www.unibike.pl/fusiondisc.html

 

Poczytaj o levelu:

http://www.forumrowerowe.org/topic/116200-rower-kross-level-a2-2012/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie jeśli lubisz trochę ostrzejszą jazdę to j.w. zdecydowanie a2. Dobra baza do późniejszej rozbudowy, wiele bardzo pozytywnych opinii i możliwość dopasowania w sklepie, bo lazaro czy kandsa nie przymierzysz :)

Co do crossa to będzie lepiej na ulicy, ale nim w lesie nie poszalejesz, więc jeśli ulica będzie dojazdem do terenu to mtb będzie znacznie lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mama kands;a 1300 series z 2012 roku... I wbrew temu co koledzy pisali wyżej można go też modyfikować( wiem bo sam już trochę wymieniłem(kokpit/ hamulce/ zacisk sztycy))

A co do lasu... Bylem nim wczoraj na zawodach XC i alivio się bardzo dobrze sprawowało i nie mogę tez nic złego na xcm'a powiedzieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps Davken... Wszystko fajnie wyglada na filmiku itp ... :)

Akurat mam a3 i budzi u mnie zdecydowanie większe zaufanie od jakiegoś kandsa, którego nawet nie mogę zobaczyć w sklepie.

A osprzęt można zmienić, jak coś będzie nie tak z tym, to zapewne z rozmachem kiedyś zainwestuje w slx/xt, jak wielu...

A co do xcm to umówmy się, najwyższych lotów nie jest, ale niestety w tej cenie nic lepszego nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, czyli wykreowały się 3 rowerki :) 

 

Kross A2 / A3 - wielka jest miedzy nimi roznica? Na czym polega?

 

Kands 1300

 

Unibike Fusion 

 

Jeśli bym zaznaczył, ze być może, będe się w przyszłości nastawiał na nieco ostrzejszą jazdę... To wtedy A2?

 

Btw. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A3 to A2 z hamulcami hydraulicznymi. Jest pod nie dostosowany, więc jak będziesz chciał hydrauliki, albo nowy amortyzator np. Epicon, który jest prawie tylko pod tarcze, to będzie korzystniej. Jeśli chodzi o moją opinię to wsród tych które podałeś jak dla mnie a2/a3, ale może niech jeszcze ktoś inny się wypowie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mi siły hamowania w życiu nie zabrakło. Dobre klocki i jazda. W deszczu albo na mrozie też. V-ki są tańsze, lżejsze i znacznie prostsze w serwisie. Chyba, że chcesz jak na tym filmiku z psem, ale to cały rower trzeba mocniejszy ;)

Problem to przyszła wymiana amortyzatora na lepszy model - niektóre nie mają mocowania pod v-brake. I albo jednak założyć wtedy tarcze albo kupować inny amortyzator.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to może w przyszłości :) Nie powiem, że mnie to nie kręci, ale trochę kasy trzeba uzbierać ;) A na razie potrzebuję w ogóle sprzętu, żeby zacząć jeździć ;)

 

 

Jeszcze mi siły hamowania w życiu nie zabrakło. Dobre klocki i jazda. W deszczu albo na mrozie też. V-ki są tańsze, lżejsze i znacznie prostsze w serwisie. Chyba, że chcesz jak na tym filmiku z psem, ale to cały rower trzeba mocniejszy ;)

Problem to przyszła wymiana amortyzatora na lepszy model - niektóre nie mają mocowania pod v-brake. I albo jednak założyć wtedy tarcze albo kupować inny amortyzator.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...