Skocz do zawartości

[do 2500zł] Rower MTB do jazdy wszędzie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich serdecznie,

Ostatnio postanowiłem wrócić do jazdy na rowerze jednak już trochę na bardziej profesjonalnym sprzęcie.

Moim marzeniem była biała Merida, jednak to tylko wygląd :) po 2 tygodniach obserwacji w sklepach, przeczytaniu wielu informacji na temat rowerów dałem sobie spokój z Meridą, tak samo jak z Cubem, ponieważ wydaję mi się, że to tylko marka chociaż mogę się mylić :)

 

Wybrałem Krossa, ze wzglęgu na bardzo dobry osprzęt w korzystnej cenie.

Konkretnie;

Potrzebuję roweru do jazdy i w mieście i na wyprawy plenerowe po błocie, co dużo bardziej lubię.

 

Na początku myślałem o Krossie A2, ale szybko stwierdziłem, że ten rower nie będzie mi wystarczał.

 

Jestem już prawie zdecydowany na Krossa A6 jednak ostatnio wpadł mi w oko taki oto model:

http://go-sport.pl/go-sport/kampanie/katalog/katalog-rowery-2013/g-rskie-127/esprit-620

Kross 620 ESPRIT, przejechałem się nim w sklepie i naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie,

 

Mam pytanie co sądzicie na temat tego roweru, ponieważ bardzo mało jest opinii na jego temat, natomiast A6 jest polecany przez użytkowników.

Co wybrać? Kross A6 czy Kross 620 Esprit?

Może tak naprawdę wystarczy mi A4?

Czy osprzęt rowerów różni się bardzo?

 

 

Mam jeszcze pytanie dotyczące osprzętu, ponieważ ubzdurałem sobie tarczówki hydrauliczne tylko niewiem jak to wygląda jeśli chodzi o wytrzymałość takich hamulców? Czy często trzeba coś z nimi robić? Jak należy o to dbać? Wymiana klocków w v-brake'ach to bardzo niski koszt, a jak to wygląda w tym przypadku. Od razu mówię, że zawsze dbam o swoje rzeczy tak więc jak dobrze dbać o tego typu hamulce, żebym nie narażał się na koszty naprawy?

 

Dziękuję z góry za odpowiedź,

Pozdrawiam :)

Napisano

A4 i ten Esprit to jedno i to samo w innym malowaniu. Mam A4 2013 i jest to super rowerek, hamulce są mocne i radzą sobie w każdych warunkach.

A co do hydraulików to jedyne co musisz robić to uważać żeby nie chlapnąć na tarczę jakąś tłustą substancją, bo wtedy klocki i tarcza do czyszczenia. Tarczówki są mniej obsługowe niż Vki z moich obserwacji. I jeszcze jedna rzecz, jak scentrujesz koło to Vki będą same hamować, a tarcza jest przyczepiona do piasty więc nie trzeba się bawić w jakieś regulacje w razie scentrowania koła :)

Napisano

Jak tak szybko idziesz w górę i uważasz że z A2-jki byłbyś niezadowolony to poszukałbym lepiej w tych cenach jakiejś używki (A6-stka jest ,,porządniejsza'' od A2 - jednak także może okazać się niewystarczająca :P [ w szczególności ten klockowaty xcr] , sam mam model z 2011 roku jednak gdybym teraz miał znów wydać 2k to brałbym bez wątpienia używkę).

  • 2 miesiące temu...
Napisano

No i wybrałem.

Już prawie 2 miesiące jeżdżę Espritem 620 :) Wszystko działa póki co bez zarzutu. Przejechane prawie 1000km (głównie lasy) i naprawdę jestem zadowolony, niestety nie mogę porównać go do tej a4, ale jeśli ktoś by się zastanawiał to spokojnie esprita mogę polecić. W gosporcie promocja za 2000zł - za taką cenę nie znalazłem lepszego sprzętu.

 

Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...