Skocz do zawartości

[przerzutka przód] problem z włączeniem najwyższego biegu

Tomeg

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam problem polega na tym że podczas włączenia 3 biegu z przodu łańcuch nie chce wskoczyć na swoje miejsce, ręcznie przekładając łańcuch wszystko gra i można jeździć na tym biegu, ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak i jak to naprawić, nie znam się na przerzutkach bo całe życie jeździłem rowerem bez ale przyszedł czas na zmianę

rower: Kross evando 2.0 

przerzutka: Shimano Tourney TZ31

chciałbym dodać że próbowałem regulować przerzutki śrubami H i L ale nic nie pomogło 

Napisano

Witam problem polega na tym że podczas włączenia 3 biegu z przodu łańcuch nie chce wskoczyć na swoje miejsce, ręcznie przekładając łańcuch wszystko gra i można jeździć na tym biegu, ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak i jak to naprawić, nie znam się na przerzutkach bo całe życie jeździłem rowerem bez ale przyszedł czas na zmianę

rower: Kross evando 2.0 

przerzutka: Shimano Tourney TZ31

Napisano

Tak jak na filmiku, przyczyną jest prawdopodobnie ograniczenie wychylenia przerzutki na śrubach regulacyjnych.

Co by   nie dublować pewnie podobnego problemu mi nie chce wskoczyć na najmniejszą zębatkę w tylnej kasecie. Regulacja wychylenia jest w porządku nawet jak linka całkiem luźno wisi nie wskoczy za żadne skarby.  Czy przyczyną może być sprężyna czy coś innego ?

Napisano

Nie, na rurze podsiodłowej jak masz obejmę przerzutki, to przesuwasz w góre lub dół. Odległość wózka od największej tarczy powinna wynosić 2-3mm

Oczywiście w pionie

Napisano

Ok koniec, myślałem że uda się szybko rozwiązać bez zakładania kolejnego tematu. Niestety filmik o regulacji tylnej rozjaśnił temat lecz nie pomogło 

• 2 tygodnie później...
Napisano