Skocz do zawartości

[1000-2000 zł] Uniwersalny Cross dla faceta 188cm


Rekomendowane odpowiedzi

Ale czy Viper GTS ma takie same koła jak Zethos..??

 

Viper: RODI VR19 / CNC / CZARNE

Zethos: MACH 1 NEO / CNC / CZARNE

 

ale wielkość jest taka sama

 

 

Zródło dźwieku to na pewno jedna z tylnych szprych (jest mega luźna) i wydaje dziwne odgłosy. Reasumując umowilem sie dzis w serwisie na przywiezienei samych kół i goście to sprawdza wszystko i wycentrują odpowiednio jeżeli coś jest nie tak a na pewno jest. Postaram się dzisiaj tam podjechać

dobrze ze zdiagnozowałeś usterkę/problem

daj znać jak będziesz po serwisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

Nie gniewam się :)

 

hehe. OK. :thumbsup:

 

Źródło dźwieku to na pewno jedna z tylnych szprych (jest mega luźna) i wydaje dziwne odgłosy. Reasumując umowilem sie dzis w serwisie na przywiezienei samych kół i goście to sprawdza wszystko i wycentrują odpowiednio jeżeli coś jest nie tak a na pewno jest. Postaram się dzisiaj tam podjechać :)

 

Luźna szprycha ociera i inną, stąd ten metaliczny piskliwy dźwięk.

Jeśli to jest istotą problemu - miejmy nadzieję - to szukamy dalej przyczyny.

Może to być:

- niedokładnie skręcona w procesie fabrycznym szprycha, która się zwyczajnie poluzowała.

- poluzowana, wybita szprycha na skutek najechania na coś z pozoru niegroźnego.

 

Przyglądaj się baczniej jak to kolo się zachowuje. Sprawdź czy jest właściwe scentrowanie, czy koło nie ma bicia na boki, itp.

Jeśli będzie się to pojawiało to albo reklamacja albo zmiana koła na mocniejsze.Bo sam rower to masz MEGA fajny.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower oddany. 

 

Powiem tak :) Gwarancja nie uwzględnia uszkodzeń obręczy, szprych, wygięć wsporników siodła, itd. 

 

Owszem rower zostawiłem do naprawy jednakże gdybym wiedział o tym wcześniej, że gwarancja tego nie uwzględnia to bym zaniósł to do lokalnego mechanika a nie jechał do salonu gdzie kupiłem rower. 

 

Jutro mam jechać odebrać rower i zobaczymy wówczas co i jak :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po ostrzejszej jeździe po terenie i wzniesieniach też coś zaczęło skrzypieć. Jak się później okazało odkręciła się kierownica. Chyba w przypadku nowego, niedotartego roweru to normalne, że czasem coś się odkręci lub poluzuje. Może u Cibie też coś trzeba dokręcić. Będę musiał się zaopatrzyć w jakieś narzędzia bo z luźnym mostkiem ledwo dojechałem wtedy do domu. Poki co zrobiłem jakies 150km moim viperem i innych wad nie zauważyłem- aha miałem od nowosci wade fabryczna opony, ktora sie rozwarstwila i wydawala dzwiek jakby cos sie ocieralo czy kleilo do jezdni, ale zawiozlem i wymienili. Co do odporności to waże też ponad 100kg i jeżdziłem dużo wiecej góralem za pareset zl z dużo gorszymi obręczami i szprychami i nic nie skrzypialo, w viperze tymbardziej nie ma prawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

Rower oddany. 

 

Powiem tak :) Gwarancja nie uwzględnia uszkodzeń obręczy, szprych, wygięć wsporników siodła, itd. 

 

 

Nie chciałem tego pisać, aby nie być posądzonym o sianie fermentu....

Rzeczywiście pewne elementy - szczególnie te narażone na kontakt mogą nie być objęte warunkami gwarancyjnymi z powodu jakiegoś "widzi mi się producenta".

 Ale Ravs - gwarancja nie uwzględnia tylko uszkodzeń mechanicznych takich jak wygięcia od zderzenia, odkształcenia mechanicznego itp.

Wiem, że łatwo się doradza a w zderzeniu z serwisem zazwyczaj rodza się same problemy.

Ale jeśli luzują się szprychy to masz prawo je reklamować, nie uszkodziłeś ich przecież mechanicznie ani nie najechałeś na wyrwę itp. Obręcz cała???

 

Jeszcze trochę to się okaże, ze gwarancją są objęte 1% części rowerowych. Nie dawajmy się zwariować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie chciałem tego pisać, aby nie być posądzonym o sianie fermentu....

Rzeczywiście pewne elementy - szczególnie te narażone na kontakt mogą nie być objęte warunkami gwarancyjnymi z powodu jakiegoś "widzi mi się producenta".

Ale Ravs - gwarancja nie uwzględnia tylko uszkodzeń mechanicznych takich jak wygięcia od zderzenia, odkształcenia mechanicznego itp.

Wiem, że łatwo się doradza a w zderzeniu z serwisem zazwyczaj rdza się same problemy.

Ale jeśli luzują się szprychy to masz prawo je reklamować, nie uszkodziłeś ich przecież mechanicznie ani nie najechałeś na wyrwę itp. Obręcz cała???

 

Jeszcze trochę to się okaże, ze gwarancją są objęte 1% części rowerowych. Nie dawajmy się zwariować.

Zgadzam sie z Tobą w zupełności i to samo powiedziałem ludziom w serwisie tegoż salonu. Zobaczymy co będzie jutro jak cos to będę rozmawiał z właścicielem jeśli eksperci z serwisu stwierdza inaczej. Obrecz jak najbardziej cała bo tak jak mówię nie zaliczałem żadnej wyrwy ani nic podobnego.

 

Dodatkowo zgadzam sie z słowami Bakusa gdyż tez uważam ze mimo wszystko 2000 zł to nie jest mało pieniędzy i od roweru musimy wymagać pewnych rzeczy. Tak samo jak z samochodami.. Zawszemby mogli mówić w serwisie czy gdziekolwiek ze przecież to nie mercedes za pól miliona wiec co Pan wymaga.

 

Mam nadzieje ze to co sie stało to tylko kwestia dokrecenia tych szprych i będzie smigac bo nie uśmiecha mi sie co 100km Bujac go na serwis ze względu na szprychy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

Zgadzam sie z Tobą w zupełności i to samo powiedziałem ludziom w serwisie tegoż salonu. Zobaczymy co będzie jutro (...)...

 

 

..Jako uzupełnienie dodam, ze radziłbym Ci się po prostu jaoś z tym sklepem/serwisem "dogadać".

Wiem, że to brzmi idiotycznie,bo przecież kupując rower za niemal 2.000 możemy oczekiwać poważnej obsługi posprzedażowej.

Ale problem polega na tym, że to nie ten sklep/serwis podejmuje ostateczną decyzję. A podejmuje ja "guru" w UNIBIKE. "Guru", który często ocenia według swojego widzimisie. Ponadto to trwa, bo trzeba odesłać odebrać itp, A jest sezon a Ty chcesz pojeździć i cieszyć się z roweru a nie tkwić w kartą gwarancyjną w rękach w okresie, gdy jest fajna pogoda.

 

Niewykluczone, ze po prostu coś trzeba dokręcić itp. I jeśli jutro będą nosem kręcić to podkreślaj, ze przecież nie niczego nie uszkodziłeś.

Trzymam kciuki za powodzenie, bo na litość...nie po to kupujesz rower na lata, aby po tygodniu latać po serwisach...

 

PS. Chociaż przed laty zrobiłem błąd kupując w salonie Audi nowe Audi A3 2.0 TDI. Silnik był naprawiany w okresie gwarancji średnio raz na miesiąc. :icon_confused:  "niemiecka technologia " - śmieję się dzisiaj z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Powiem tak Gwarancja nie uwzględnia uszkodzeń obręczy, szprych, wygięć wsporników siodła, itd. 

gwarancja nie, ale reklamacja tak , tak jak pisałem Ci na PW 

 

Gwarancja jest na ukryte wady, a reklamacja obejmuje cały rower (niezgodnoś towaru z umową)

Gwarancja jest rozpatrywana przez gwaranta - przeważnie producent, może ciągnąć sie w nieskączoność

Reklamacja jest rozpatrywana przez sklep w którym zakupiłeś towar,rozpatrzenie w ciągu 14 dni

 

tak jak pisze @,

 

masz prawo je reklamować

 

 

Towar który nie ma więcej niż 6 m-c lepiej reklamować niż oddać na gwarancje

 

Rower oddajemy na reklamacje jako niezgodny z umową, najlepiej naszykować dwa jednakowe pisemka, aby pokwitowali co przyjmują, a  jak się nadal będą stawiać mówisz że zgłosisz sprawę do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta, odrazy zmienią sposób obsługi.

Miałem już kilka spraw które oparły się o Rzecznika Praw Konsumenta , wszystkie rozpatrzone pozytywnie.

polecam zapoznanie się reklamacją i gwarancją

 

jak dzisiaj pojedziesz po koła, rozmawiaj że rower był źle przygotowany/wyregulowany

 

mam nadziej że sprawa potoczy się pomyślnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwarancja nie, ale reklamacja tak , tak jak pisałem Ci na PW 

 

Gwarancja jest na ukryte wady, a reklamacja obejmuje cały rower (niezgodnoś towaru z umową)

Gwarancja jest rozpatrywana przez gwaranta - przeważnie producent, może ciągnąć sie w nieskączoność

Reklamacja jest rozpatrywana przez sklep w którym zakupiłeś towar,rozpatrzenie w ciągu 14 dni

 

tak jak pisze @,

 

 

 

Towar który nie ma więcej niż 6 m-c lepiej reklamować niż oddać na gwarancje

 

Rower oddajemy na reklamacje jako niezgodny z umową, najlepiej naszykować dwa jednakowe pisemka, aby pokwitowali co przyjmują, a  jak się nadal będą stawiać mówisz że zgłosisz sprawę do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta, odrazy zmienią sposób obsługi.

Miałem już kilka spraw które oparły się o Rzecznika Praw Konsumenta , wszystkie rozpatrzone pozytywnie.

polecam zapoznanie się reklamacją i gwarancją

 

jak dzisiaj pojedziesz po koła, rozmawiaj że rower był źle przygotowany/wyregulowany

 

mam nadziej że sprawa potoczy się pomyślnie

 

Dzięki za informacje i podpowiedzi :)

 

Zobaczymy jak to wszystko się potem ułoży i co stwierdzą. Oby zrobili to dobrze i tak abym nie musiał się kłócić bo najzwyczajniej w świecie nie mam na to czasu teraz. Raz jeszcze dzięki i odezwę się wieczorem jak wrócę! Ahoj! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje i podpowiedzi :)

 

Zobaczymy jak to wszystko się potem ułoży i co stwierdzą. Oby zrobili to dobrze i tak abym nie musiał się kłócić bo najzwyczajniej w świecie nie mam na to czasu teraz. Raz jeszcze dzięki i odezwę się wieczorem jak wrócę! Ahoj! :D

Rower powrócił z serwisu, naprawili wsio ładnie bez wpisywania w gwarancje, dodatkowo doregulowali wszystko i co lepsze to sie okazało ze gdzieś lekko wygialem slimaka z tylu ale tez wszystko naprawili jak należy :)

 

Ps. Jakie opony polecacie tak do 6-8 barów bo moje Tyrago do 4.5 są promowane do 4 i mam lekkiego flaczka i wolałbym to z czasem zmienić tylko ńie mam zielonegopojecia na jakie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Rower powrócił z serwisu, naprawili wsio

takie podejście do klienta się chwali  

a co do opon nie mam pojęcia :(

ja w swoje mam wbite : przód 5 a tył 6

na asfalcie powyżej 30km/h szumią, tak jak zimowe opony latem w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz oponki? Tez Tyrago? Bo producent podaje żeby nie walić w nie wiecej niż 4,5 bara a tak jak mówię przy 4 'ma mały flat z tylu heh i muszę cos pomyśleć żeby koło jesieni wymienić jak cos juz z tymi będzie nie tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

...przy 4 'ma mały flat z tylu heh...

 

:w00t:

...niedobrze. Wnioskuję po tym, że rama ramą ale...jednak swoje Ravs ważysz i koła nie mają lekkiej pracy...

Niedawno na tym forum ktoś pokazał rower szosowy z kołami przełajowymi. Dość kozackie były z wyglądu. Niewykluczone, że tak jak w samochodzie zmiana opon potrafią zmienić całkowicie prowadzenia auta...to tutaj może być podobnie.

 

Niestety to tylko takie moje gdybanie, nie chcę Ciebie wpuszczać w kolejne zakupy do roweru, jednakże może się okazać że właśnie tutaj leży przyczyna - w oponach i piastach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A jakie masz oponki?

SCHWALBE SMART SAM

 

w poście 226 opisałem opony, aktualnie masz 28x1,60, można było by zmienić na 28x1,75, trochę szersza opona powinna lepiej znosić większe ciężary

 

 

zmiana opon potrafią zmienić całkowicie prowadzenia auta...to tutaj może być podobnie

jeśli zmieni na podobny rozmiar to nie powinno być drastycznej zmiany w prowadzeniu, 

Żona w aucie letnie opony miała 195/55R15 a zimowe 155/70R13, nei było drastycznej zmiany w prowadzeniu (teraz ma już 185/65R14 i 175/70R15)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SCHWALBE SMART SAM

 

w poście 226 opisałem opony, aktualnie masz 28x1,60, można było by zmienić na 28x1,75, trochę szersza opona powinna lepiej znosić większe ciężary

 

 

jeśli zmieni na podobny rozmiar to nie powinno być drastycznej zmiany w prowadzeniu, 

Żona w aucie letnie opony miała 195/55R15 a zimowe 155/70R13, nei było drastycznej zmiany w prowadzeniu (teraz ma już 185/65R14 i 175/70R15)

 

a faktycznie zpaomniałem o tamtym poście sorki :)

 

a powiedz mi jak te oponki sprawują się na idealnych asfaltach bo o dziwo tylko po takich smigam poki co w okolicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się nie spinam, ale Ty owszem, oraz pokaż mi ten błąd 

 

 

sorry za off-top/ dyskusja bezowocna/

 

 

błędem był opony Twojej żony Kluska bo przy takiej różnicy nawet prędkościomierz nie pokazuje poprawnienie mówiąc już o tym że na 13 samochód był bliżej asfaltu, a to wpływa nawet na aerodynamikę, ale olać to nie forum samochodowe :)

 

 

A wracając do tematu, to naprawdę jestem pod wrażeniem że tak szybko naprawdę załatwili, cieszy mnie to nie powiem bo sam mam unibajka.

Nasuwa mi się taka myśl... ciekawe czy producent kandsa i lazaro tak ładnie działa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

masz rację @@fero323, prędkościomierz blednie pokazywał, jeśli dobrze pamiętam to licznik kilometrów „zawyżał” ±100 m na 1 km, czyli jak przejechałeś 1 km według licznika to rzeczywiście przejechałeś ±900 m, dlatego kobietę namówiłem na zmianę kół na 14", bo 13" zaniżała prędkość a 15" była niekomfortowa / niski profil

 

a co do serwisu to nie Unibike tylko sklep podszedł do sprawy profesjonalnie, w Kandos'ie lub Lazaro to jeśli kupimy w sklepie stacjonarnym to serwis również powinien być na dobrym poziome, gorzej z serwisem może okazać się jeśli kupimy przez internet. Winnym temacie na temat kupna roweru stwierdzono że Kandosa lub Lazaro kupują osoby które samo wszystko naprawią, nie liczą na serwis producenta/sprzedawcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

masz rację @@fero323, prędkościomierz blednie pokazywał, jeśli dobrze pamiętam to licznik kilometrów „zawyżał” ±100 m na 1 km, czyli jak przejechałeś 1 km według licznika to rzeczywiście przejechałeś ±900 m, dlatego kobietę namówiłem na zmianę kół na 14", bo 13" zaniżała prędkość a 15" była niekomfortowa / niski profil

 

a co do serwisu to nie Unibike tylko sklep podszedł do sprawy profesjonalnie, w Kandos'ie lub Lazaro to jeśli kupimy w sklepie stacjonarnym to serwis również powinien być na dobrym poziome, gorzej z serwisem może okazać się jeśli kupimy przez internet. Winnym temacie na temat kupna roweru stwierdzono że Kandosa lub Lazaro kupują osoby które samo wszystko naprawią, nie liczą na serwis producenta/sprzedawcy

Dokładnie tak jak mówi Kluska, Unibike nie miał z moja sprawa nic wspólnego gdyż naprawy dokonywał sklep. A ze podeszli w porządku do tematu to nic tylko sie cieszyć :) wczoraj machnalem 35 km i nic sie z rowerkiem nie działo wiec odpukac ze będzie tak ciagle :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wczoraj machnalem 35 km i nic sie z rowerkiem nie działo wiec odpukac ze będzie tak ciagle

 

 

nic nie będzie się działo, ten problem był związany z źle zlożonym/wyregulowanym rowerem, teraz jedynie czyszczenie napędu i regulacja bieżąca i można połykać kolejne kilometry

 

ja się zastanawiam nad kupne drugiego łańcucha HG53, oraz dwóch spinek, łatwiejsza konserwacja łańcucha (można zrobić szejka łańcuchowi), w takim układzie jeździmy na dwóch łańcucha, napęd podobno wytrzymuje 2x dłużej

 

 

Ciesze się że usterka w Twoim rowerze została usunięta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...