Skocz do zawartości

[1000-2000 zł] Uniwersalny Cross dla faceta 188cm


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

poszukuję rowerku na parę nabliższych lat. Z tego co czytałem na necie itd to dużo ludzi poleca pod moje prefencje rower Crossowy dlatego też skupiam się na poszukiwaniu takiego sprzętu. Budżet mój oscyluje w granicach od 1000 do 2000 zł. Dlaczego taka rozbieżność? Z tego względu iż jestem w stanie zaplacic te 2 tysiace pod warunkiem ze rowerek faktycznie bedzie duzo lepszy od takiego np za 1200, 1500 zł.

Czytając to forum znalazłem kilkna pochlebnych opini na temat Lazaro Integral V3 jednakże nie jestem pewien czy to byłaby aby dobra decyzja jak dla mnie (mimo wszystko cena nie jest za wysoka a osprzęt niby dobry).

Mój wzrost to 188 cm. Waga 105-107 kg.

Myślałem nad tym rowerkiem oraz nad rowerami Giant lub Kellys: http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/mountain/dual_sport/ds_series/8_2_ds

 

Tutaj muszę się zdać na was bo moje pojęcie o rowerach jest zerowe. 

 

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Trek ma napęd trzy klasy niższy od Lazaro :)

 

Ja generalnie kupowałbym albo Lazaro/Kands Maestro (to prawie to samo) albo coś bliżej 1800-2000, jeśli byłaby szansa, że kiedyś będę chciał się rozwijać w sprzęt wysokiej klasy i chciałbym zainwestować np. w lekką przyszłościową ramę/ ramę pod tarczówki.

 

Pomijając jakieś jednostkowe promocje (które mogą, ale nie muszą się pojawić - raczej za późno już w sezonie jest) raczej bliżej tysiąca nie dostaniesz nic lepszego renomowanych firm, prędzej bliżej dwóch.

 

Jeśli jeździsz spokojnie to Lazaro ci spokojnie wystarczy, jeśli jednak lubisz depnąć w pedał, będziesz jeździł dużo i zakładasz, że w przyszłości dla ciebie ważne będą wymierne wyniki tej jazdy (rekordy prędkości/dystansu itp.) to możesz zainwestować więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

poszukuję rowerku na parę nabliższych lat. Z tego co czytałem na necie itd to dużo ludzi poleca pod moje prefencje rower Crossowy dlatego też skupiam się na poszukiwaniu takiego sprzętu. Budżet mój oscyluje w granicach od 1000 do 2000 zł. Dlaczego taka rozbieżność? Z tego względu iż jestem w stanie zaplacic te 2 tysiace pod warunkiem ze rowerek faktycznie bedzie duzo lepszy od takiego np za 1200, 1500 zł.

 

Czytając to forum znalazłem kilkna pochlebnych opini na temat Lazaro Integral V3 jednakże nie jestem pewien czy to byłaby aby dobra decyzja jak dla mnie (mimo wszystko cena nie jest za wysoka a osprzęt niby dobry).

 

Mój wzrost to 188 cm. Waga 105-107 kg.

 

Myślałem nad tym rowerkiem oraz nad rowerami Giant lub Kellys: http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/mountain/dual_sport/ds_series/8_2_ds

 

Tutaj muszę się zdać na was bo moje pojęcie o rowerach jest zerowe. 

 

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

 

 

musisz zwrócić uwagę że im bardziej znana firma tym sie bardziej ceni

 

dlatego na podobnym osprzęcie lazaro/kands kosztuje 1300, unibike 1700, giant 2000+  a trek w pip więcej

przy tej wadze omijaj krossa,

Jak sie boisz wynalazków ala lazaro to weź unibike i będziesz zadowolony

w tej cenie masz unibike crossfire lub viper

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za dobre rady. Czyli z tego co wnioskuje Gianty, Treki mogę zostawić w spokoju przy mojej jeździe gdzie będzie sie ona ograniczać do 200-300 km miesięcznie :)

 

 

Co do Lazaro/Kands to nawet mi sie one podobają więc nie jest źle, pytanie tylko gdzie szukać tych rowerów Lazaro bo u mnie w mieście nigdzie nie znalazłem (Dębica).

 

Pytanie mam do tego Unibike co polecacie. Jaka jest różnica wagowa mniej wiecej miedzy nimi i ile takie rowery mogą ważyć zarówno Unibike jak i Lazaro/Kands?

 

Oczywiście mówimy tutaj o ramię 21"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

unibike 14-15k, a udźwig pasażera z bagażem 140kg

masz dwa w tej cenie, crossfire i viper, poszukaj na forum bo sporo już jest o nich

http://unibike.pl/dys_rowery.html poszukaj może znajdziesz sklep w pobliżu

 

 

co do kands to waga podobno tez coś koło 15kg, nie wiem jak z udźwigiem

lazaro i kands wyłącznie kupisz przez internet niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu to trochę kiepsko, że tylko przez internet no ale coś poradzimy w tej kwestii.

Powiedzcie mi jeszcze proszę bo tak teraz patrzę na ten model Unibike Viper GTS to widać, że kawałek solidnego roweru (na pierwszy rzut oka laika) i myślę nad nim intensywnie.

Powiedzcie mi czy faktycznie warto zapłacić te 2x tyle w porownaniu do Lazaro w przypadku mojej sporadycznej jazdy?


#Lazaro

Powiedzcie mi jeśli oczywiście wiecie kiedy można spodziewać się ze Lazaro męskie będą na aukcjach bo teraz znalazlem tylko damskie. No i pytanie czym de facto te dwa rowery się różnią ( http://allegro.pl/lazaro-evolution-v3-full-alivio-amor-z-blokada-d-i3233021103.html , http://allegro.pl/queen-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-alivio-i3243629573.html ). Pytam z tego względu, iż jesli bym wybral Lazaro to moge kupić dwa rowery. Zarówno dla siebie jak i dla kobiety mojej :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to chyba lepiej kupić dwa rowery. Z towarzystem lepiej się jeździ. Ja też myślałem o lazaro. Sprzęt ma dobry ale takie duperelki jak linki, hamulce, opony to takie sobie...Korba też nie jest super. Do użytku po mieście ok. Sam celuje jednak w Vipera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, no ale z tego co widzę ciężko a wrecz niemozliwe jest znalezienie roweru Viper w przystpenych pieniadzach ponizej 2099 zł a to juz jest kupa kasy w stosunku do Lazaro/Kands. 

Ma ktoś wiedze na moje wczesniejsze pytania o roznice w tych Lazaro co podalem oraz o dostępność ich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja celowałem w Vipera a kupiłem Zethosa :P

kobiecie Crossfire, tak naprawdę żebym mógł w jednym sklepie serwisować

 

Powiedzcie mi jeśli oczywiście wiecie kiedy można spodziewać się ze Lazaro męskie będą na aukcjach bo teraz znalazlem tylko damskie. No i pytanie czym de facto te dwa rowery się różnią ( http://allegro.pl/lazaro-evolution-v3-full-alivio-amor-z-blokada-d-i3233021103.html , http://allegro.pl/queen-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-alivio-i3243629573.html ). Pytam z tego względu, iż jesli bym wybral Lazaro to moge kupić dwa rowery. Zarówno dla siebie jak i dla kobiety mojej :)

 

Kolorami i nazwą, to ta sama firma

 

te hamulce w lazaro i kandsach.... chińszczyzna jakaś

natomiast osprzęt alivio jest dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te hamulce w lazaro i kandsach.... chińszczyzna jakaś

natomiast osprzęt alivio jest dobry

 

Ta, chińszczyzna znanej włoskiej firmy :D Co nie zmienia faktu, że klasa taka sama jak w większości rowerów tej klasy cenowej :)

 

Evolution to MTB (w teren), a Integral to cross (do szybszego pomykania po w miarę płaskim).

 

Integral pojawia się i znika. Najczęściej co jakieś dwa tygodnie. Trzeba czatować bo najczęściej jest kupa chętnych i od razu schodzi. Trochę droższym odpowiednikiem (przy prawie takim samym osprzęcie) jest Kands Maestro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta, chińszczyzna znanej włoskiej firmy :D Co nie zmienia faktu, że klasa taka sama jak w większości rowerów tej klasy cenowej :)

 

Evolution to MTB (w teren), a Integral to cross (do szybszego pomykania po w miarę płaskim).

 

Integral pojawia się i znika. Najczęściej co jakieś dwa tygodnie. Trzeba czatować bo najczęściej jest kupa chętnych i od razu schodzi. Trochę droższym odpowiednikiem (przy prawie takim samym osprzęcie) jest Kands Maestro.

 

Rozumiem, w takim razie jeśli to jest kwestia czasu to jestem w stanie poczekać bo i tak zakup planowałem pod koniec tego miesiąca (może akurat się pojawi). A powiedz mi proszę jakie są te różnice w osprzęcie i na czyją korzyść wypadają? Jeśli to nie problem to prosiłbym o w miarę precyzyjną odpowiedź w tej kwestii :)

 

#hamulce 

 

Czyli jak coś to na co proponujecie zmienić? Skoro jest to nic godnego uwagi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemozliwe jest znalezienie roweru Viper w przystpenych pieniadzach ponizej 2099 zł

Unibike Viper GTS 1989,00 zł

Unibike Viper GTS 2099,00 zł - 10%

Zgarnij 10% rabatu na rower - zarejestruj się w sklepie i zamów rower, wpisz w uwagach "Stali bywalcy mają lepiej" dzięki temu otrzymasz "Kartę Rowerową Bikepark24" oraz 10% rabatu na rower i 7% rabatu na stałe. Po złożeniu zamówienia obsługa sklepu obniży cenę na rower i zrealizuje Twoje zamówienie.

 

 

 

Trochę droższym odpowiednikiem (przy prawie takim samym osprzęcie) jest Kands Maestro.

należało by dodać że Kands Maestro ma blokowany amortyzator, czego brakuje w Integralu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nibike Viper GTS 1989,00zł

 

 

należało by dodać że Kands Maestro ma blokowany amortyzator, czego brakuje w Integralu,

 

Hmm no to jestem w kropce bo z jednej strony jak się uprę to zepnę budżet i kupie kobiecie Integrala i sobie ew. Vipera GTS i tutaj nie powiem bo przekonuje mnie jakość tego roweru (ogólnie chwalona firma).

 

A teraz pytanie tego typu czy Warto dołożyć te kilka stówek do Vipera w stosunku do Crossfire ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

użycia blokady mechanicznej na co dzień jest znikoma

 

hmmm, masz racje, ale podobnie wygląda sprawa z blokadą hydrauliczną na goleni, nie wiem czy przy podjeździe przełączysz ją podczas jazdy, w obu przypadkach wypadało by się zatrzymać i zablokować, mechanicznej nie można zablokować, a przy próbie zablokowania hydraulicznej blokady możemy zaliczyć upadek,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowerzysta.pl sprzeda Ci Vipera za 1979zł bez dodatków za to wysyłka gratis (cały złożony rower - tak by była ważna gwarancja)

 

Fajna cena i nie powiem bo kusi tyle tylko, że w chwili obecnej czekam na przelew i nie mogę, że tak powiem zamówić tu i teraz aby mieć zaklepane a czy będą mieć za 2 tygodnie w tej cenie to nie wiem i tutaj pojawia się problem.

 

 

Co do wcześniejszych postów, to nawet nie wiem o czym chłopaki mówią :) (brak znajomosci tematow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

hmmm, masz racje, ale podobnie wygląda sprawa z blokadą hydrauliczną na goleni, nie wiem czy przy podjeździe przełączysz ją podczas jazdy, w obu przypadkach wypadało by się zatrzymać i zablokować, mechanicznej nie można zablokować, a przy próbie zablokowania hydraulicznej blokady możemy zaliczyć upadek,

trudno mi się do tego odnieść bo nigdy hydraulicznego nie używałem. w teorii da się go podczas jazdy zablokować ale w praktyce może być tak jak piszesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie wiem o czym chłopaki mówią (brak znajomosci tematow)

chodzi o przedni amortyzator, niektóre modele można blokować, przydatne przy podjazdach oraz na równych nawierzchniach, jedne blokuje się na goleni a drugie dźwignia na kierownicy (zethos na goleni, Xenon na kierownicy)

ja powiększysz zdjęcia to obaczysz o co chodzi, jaka jest różnica

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem tyle tylko, że ani Zethos ani Xenon nie jest moim pułapie cenowym więc :)

Myślę intensywnie nad tymi rowerumi Unibike Viper lub Crossfire bo naprawdę fajne rowery tylko kurcze nie wiem czy potrzebuje aż taki sprzęt. 

Rozumiem, że to są polskie rowery tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Rozumiem, że to są polskie rowery tak?

 

składane w Polsce, rama import jak i reszta osprzętu

 

 

nie wiem czy potrzebuje aż taki sprzęt

oba rowery spełniają podstawową funkcję, będą jeździć

Viper: 27 przełożeń, osprzęt ACERA, ALIVIO, DEORE, waga 15,00 kg

Crossfire: 24 przełożenia, osprzęt ALTUS, ACERA, ALIVIO, waga 14,50 kg

 

w obu rowerach możesz montować, bagażnik, błotniki, foteliki dla dziecka, dopuszczalna masa całkowita 140 kg (rower+kolarz+bagaż)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

składane w Polsce, rama import jak i reszta osprzętu

 

 

oba rowery spełniają podstawową funkcję, będą jeździć

Viper: 27 przełożeń, osprzęt ACERA, ALIVIO, DEORE, waga 15,00 kg

Crossfire: 24 przełożenia, osprzęt ALTUS, ACERA, ALIVIO, waga 14,50 kg

 

w obu rowerach możesz montować, bagażnik, błotniki, foteliki dla dziecka, dopuszczalna masa całkowita 140 kg (rower+kolarz+bagaż)

 

Ok to już jestem coraz bliżej wyboru, jeśli wybór padnie na Unibike to na pewno na Viper.

 

Pozostaje tylko kwestia tego czy faktycznie potrzebuję aż Viper czy Lazaro mi nie wystarczy? Tak jak mówię, dystanse myślę 15-20km dziennie w dni robocze a na weekendach wycieczki poza miasto. Rower ma być na dobre kilka lat tak więc myślę, że warto mimo wszystko zainwestować w ten sprzęt Unibike i spać ze spokojną głową czyż nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...