Illusion Napisano 14 Maja 2013 Napisano 14 Maja 2013 Witam, poprosiłbym o pomoc w wyborze roweru. Zastanawiam się pomiędzy rowerami: 1. Unibike Evolution 2013 http://www.unibike.pl/evolution.html 2. Author Kinetic 2013 http://mila.paulnet.pl/?p=productsMore&iProduct=1020&sName=rower-author-kinetic-13 nie znam się aż tak bardzo na osprzęcie i ramach, który według was jest lepszym rowerkiem? PS. Dodam że będę jeździł rowerem głównie po drogach asflatowych i takich "polnych", oraz od czasu do czasu chciałbym po lesie PS.2. A może jakieś inne propozycje rowerów? Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedzi Bartosz
P62 Napisano 14 Maja 2013 Napisano 14 Maja 2013 Author to lepsza rama a Unibike bardziej rozwojowy. Gdyby pszyszło Ci do głowy założyć kiedyś hamulce tarczowe to w przypadku Authora słabo będzie. http://bikecenter.pl/index.php?p7355,radon-zr-team-5-0-black-silver-blue-2013 Może z tego utargujesz to prawie cena jaka sugerowałeś. Radon to bardzo dobra marka i wypada o wiele lepiej od proponowanych przez Ciebie.
Illusion Napisano 14 Maja 2013 Autor Napisano 14 Maja 2013 Dzięki za odpowiedź, zapomniałem dodać że chciałbym rower przymierzyć i przejechać się na jazdę próbną niż kupić tak trochę kota w worku I trochę czytałem na internecie o tych rowerach i nigdzie nie słyszałem nic o firmie Radon. Czekam na inne propozycja i uwagi
pietras93 Napisano 14 Maja 2013 Napisano 14 Maja 2013 · Ukryte przez Schwefel, 14 Maja 2013 - usunięty spam na wniosek autora tematu Ukryte przez Schwefel, 14 Maja 2013 - usunięty spam na wniosek autora tematu I trochę czytałem na internecie o tych rowerach i nigdzie nie słyszałem nic o firmie Radon. w INTERNECIE, kolego.. Bierz Authora.