Skocz do zawartości

[do 2400] Author Kinetic czy UNIBIKE Evolution

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

poprosiłbym o pomoc w wyborze roweru. Zastanawiam się pomiędzy rowerami:

1. Unibike Evolution 2013

http://www.unibike.pl/evolution.html

2. Author Kinetic 2013

http://mila.paulnet.pl/?p=productsMore&iProduct=1020&sName=rower-author-kinetic-13

nie znam się aż tak bardzo na osprzęcie i ramach, który według was jest lepszym rowerkiem? :)

PS. Dodam że będę jeździł rowerem głównie po drogach asflatowych i takich "polnych", oraz od czasu do czasu chciałbym po lesie :)

PS.2. A może jakieś inne propozycje rowerów? :)

Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedzi :)

Bartosz

Napisano

Dzięki za odpowiedź, zapomniałem dodać że chciałbym rower przymierzyć i przejechać się na jazdę próbną niż kupić tak trochę kota w worku :)

I trochę czytałem na internecie o tych rowerach i nigdzie nie słyszałem nic o firmie Radon.

Czekam na inne propozycja i uwagi :)

Napisano · Ukryte przez Schwefel, 14 Maja 2013 - usunięty spam na wniosek autora tematu
Ukryte przez Schwefel, 14 Maja 2013 - usunięty spam na wniosek autora tematu

I trochę czytałem na internecie o tych rowerach i nigdzie nie słyszałem nic o firmie Radon.

w INTERNECIE, kolego.. 

Bierz Authora.

Napisano

Gdyby pszyszło Ci do głowy założyć kiedyś hamulce tarczowe to w przypadku Authora słabo będzie

Pod ramę Authora spokojnie założysz tarcze, rama jest przystosowana. To, że kolega P62 nie widzi na zdjęciu mocowania pod tarcze nie znaczy, że może wprowadzać w błąd. 

Napisano

Dzięki :) a pod względne osprzętu i w ogóle który rower lepszy? Czytałem sporo opinii i mało osób się skarży na unibike

Napisano

Osprzęt i tak wymienisz, prędzej czy później. Twoja decyzja :)