Skocz do zawartości

[1700 zł] rower uniwersalny, głównie miasto


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym kupić rower dla siebie, 190 cm wzrostu, 80 kg wagi. Rower ma służyć w celach rekreacyjnych, turystycznych, sporadycznie jako środek transportu do pracy (35 km w jedną stronę po ulicy) . Głownie będę jeździł w ruchu ulicznym oraz po parku. Jakieś tereny leśne czy dróżki polne też się zdarzą na pewno ale to rzadko.  Żadnych wysokogórskich wycieczek na rowerze nie planuję.

 

Przede wszystkim mam podstawowy problem czy kupić rower na 26' kołach z dużą ramą czy na 28' z mała ramą? A może przy moim wzroście muszę mieć rower na 28' kołach z dużą ramą? Proszę o doradzenie w tej sprawie. 

 

Planuję jeździć dużo i daleko dlatego rower ma być przede wszystkim komfortowy. Chciałbym mieć najbardziej wygodne siodełko na świecie, oświetlenie oraz bagażnik. Chciałbym też mieć amortyzator z przodu oraz pod siodełko ale mam w tej sprawie pytanie:

- Czy takie amortyzatory w rowerach z niskiej półki cenowej naprawdę coś dają i jest odczuwalny komfort w stosunku do sztywnego widelca z przodu czy nieamortyzowanej sztycy?

- co to znaczy że amortyzator ma hydrauliczną blokadę skoku? Po co to jest potrzebne?

 

na razie wpadł mi w oko rower Unibike Pamir GTS 2012:

http://www.rowerzysta.pl/trekking/rower-trekingowy-unibike-pamir-gts-2012.html#fragment-2

 

Z drugiej strony kusi mnie też Univega HT-510 SLX:

http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-univega-ht-510-slx.html#fragment-2

Przecena wynosi aż 760 zł. Mam blade pojęcie o rowerach ale wygląda mi to na porządny sprzęt. Czy to naprawdę okazja czy raczej chwyt marketingowy bo rower jest taki sobie?

 

Ten Unibike to tylko propozycja, żaden faworyt. Rowerów obecnie jest zatrzęsienie dlatego bladego pojęcia nie mam jaki rower wybrać.  Bardzo proszę o pomoc i może propozycje innych rowerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę w takim zastosowaniu rower turystyczny na 28" kołach.

- Czy takie amortyzatory w rowerach z niskiej półki cenowej naprawdę coś dają i jest odczuwalny komfort w stosunku do sztywnego widelca z przodu czy nieamortyzowanej sztycy?

- co to znaczy że amortyzator ma hydrauliczną blokadę skoku? Po co to jest potrzebne?

W zastosowaniach miejskich, w rowerach w tym przedziale cenowym amortyzatory dają. Docenisz na bruku co dają. :)

Hydrauliczna blokada skoku, to możliwość zablokowania pracy widelca poprzez zamknięcie otworów przez które przepływa olej podczas pracy.

Blokada nie jest konieczna, aczkolwiek może się przydać na asfalcie i na podjazdach, gdy nie chcemy tracić energii na uginanie amortyzatora podczas pedałowania.

 

A lazaro senatore Ci się nie podoba? http://allegro.pl/rower-trekkingowy-28-lazaro-senatore-gts-alivio-i3198036787.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...