wilczu Napisano 29 Kwietnia 2013 Napisano 29 Kwietnia 2013 Witam, Jestem jeszcze w Polsce i poszukuję porady w wyborze roweru, który służyłby mi do poruszania się po mieście (Kopenhaga). Jestem totalnym laikiem rowerowym, więc moja wiedza o rowerach jest bezużyteczna. Kopenhaga ma świetnie rozbudowaną infrastrukturę rowerową, więc rower będę używał codziennie - dojazdy do pracy, zakupy, poruszanie się po mieście. Z racji na klimat morski, pogoda jest dosyć zmienna, więc zależy mi aby miał błotniki. Bagażnikiem też bym nie pogardził Jeżeli chodzi o budżet jest on dosyć elastyczny, natomiast nie chciałbym przesadzić, jako iż jest to mój pierwszy własny zakupiony rower. Jakiego typu rower polecacie? Na co zwracać uwagę przy rowerach używanych? Moje dane: Wzrost: 196cm Waga: 100kg Jaki rozmiar roweru wybrać, aby przy moim wzroście nie odpadły mi plecy przy dystansach ok. 20-30km dziennie. Z góry dziękuję za radę Pozdrawiam, Damian
wilczu Napisano 1 Maja 2013 Autor Napisano 1 Maja 2013 Witam, Jestem jeszcze w Polsce i poszukuję porady w wyborze roweru, który służyłby mi do poruszania się po mieście (Kopenhaga). Jestem totalnym laikiem rowerowym, więc moja wiedza o rowerach jest bezużyteczna. Kopenhaga ma świetnie rozbudowaną infrastrukturę rowerową, więc rower będę używał codziennie - dojazdy do pracy, zakupy, poruszanie się po mieście. Z racji na klimat morski, pogoda jest dosyć zmienna, więc zależy mi aby miał błotniki. Bagażnikiem też bym nie pogardził Jeżeli chodzi o budżet jest on dosyć elastyczny, natomiast nie chciałbym przesadzić, jako iż jest to mój pierwszy własny zakupiony rower. Jakiego typu rower polecacie? Na co zwracać uwagę przy rowerach używanych? Moje dane: Wzrost: 196cm Waga: 100kg Jaki rozmiar roweru wybrać, aby przy moim wzroście nie odpadły mi plecy przy dystansach ok. 20-30km dziennie. Z góry dziękuję za radę Pozdrawiam, Damian Nikt nie pomoże? ;(