Skocz do zawartości

[3000zł] Rower do lasu i po asfalcie

cablax

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Szukam roweru do jazdy po lesie, po ścieżkach a także po asfalcie.

Rower musi posiadać wytrzymałą ramę, gdyż często zeskakuje z wyższych części terenu na  np. niższą dróżkę wysokość ~50 cm.

Jako, że puszcze mam oddaloną od siebie o mniej więcej 10 km, muszę dojeżdżać po asfalcie, więc rower nie może ciężko chodzić na takiej nawierzchni. Ogólnie będzie przeznaczony do jazdy terenowej, częściowo właśnie po asfalcie i musi być nie do zajechania.

Mój stary Unibike Mission nie wytrzymał, i złamała się rama (na szczęście pospawałem :sweat:).

Jeżdżę ok. 40 km dziennie

Wzrost : ~184 cm

Waga : ~63kg

Budżet: max 3000zł

Na ogół jestem dość początkującym, i nie mam rozeznania w sprzęcie więc liczę na waszą pomoc.

Pozdrawiam :)

Napisano

Może i się nie znam, ale to nie jest przypadkiem jakiś no-name ?

W ogóle to podejrzanie dobre komponenty jak na tą cenę w porównaniu do konkurencji.

Tak tylko nie wiedza Cię tłumaczy. Rockrider w niczym nie ustępuje tym co wymieniłeś by nie powiedzieć, że jest lepszy. Fakt po co mieć lepszy osprzęt i widelec.

Napisano

A kupując Krossa można np. nabawić się :

hmm, dużo moich znajomych ujeźdza krossy i jeszcze nie spotkałem się z taki przypadkiem, chociaż na tym forum dość dużo piszą o pękaniu ram krossa :)

Kolega na ramie od a4 chyba z roku 2010 ściga się w maratonach i XC i nim się mu nie dzieje z ramą :)

Może po prostu trafił się pechowy egzemplarz, jakaś wada fabryczna czy coś :)

Ogólnie levele od krossa są fajne i godne polecenia :)

Napisano

Gdybyś przeczytał ten temat, to wiedział byż, że jest tam wymienionych więcej pękniętych ram Kross :teehee: takie polecanie :

Ogólnie levele od krossa są fajne i godne polecenia

Smierdzi marketingowym kitem ...

Napisano

Gdybyś przeczytał ten temat, to wiedział byż, że jest tam wymienionych więcej pękniętych ram Kross

Oj, raptem kilka przypadków :)