Skocz do zawartości

[4000-7000zł] Rower Górski

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

Poszukuje roweru górskiego w przedziale cenowym własnie 4000-7000zl , jezdził nim bede praktycznie po wszystkim , dużo po szosie ale takze na pewno lasy czy ten pagórki/podjazdy czy zjady

Rower może byc sciagany za granicy , czy tez kupiony na allegro , nie znam się teraz wypadłem z obiegu pare lat temu ,i potrzebuje pomocy od kogos kto bardziej jest obeznany w temacie , lub wie gdzie mozna kupic(np jakis zagraniczny sklep) fajny rower za dobra cene

Napisano

Jesteś jasnowidzem że dajesz koledze rower w danym rozmiarze ? Jeżeli nie wiesz ile ma wzrostu ? Ciekawe...

PS: Więc ile masz wzrostu i ile ważysz ?

Napisano

Podałem na przykład, i czy w ogóle jest ci sens kupna roweru tak wysokiej półki na twoje zapotrzebowania.

Napisano

hej

Waże 80-84kg , i mam 175 cm wzrostu ,

Co do tego czy jest sens , to kiedys sporo jezdzilem , miałem fajny rower za 2k , obozy rowerowe itp , i kumple mieli fajne rowery wlasnie takie za okolo 4-8k bardzo lekkie i zawsze marzyłem o takim rowerze :) , a teraz nie mam zadnego roweru bo ten stary mi ukradli .... wiec tak czy siak musze sobie cos kupic a jak znowu mam wydac , 2k to juz wole dolozyc drugie 2-3k i kupic cos naprawde porzadnego , te 8k to moze troszke za duzo , ale wiadomo wszystko zalezy

Napisano

to ramkę na ciebie trzeba w granicach 18-19 cali

też się waham się nad składaniem drugiego roweru XC, z tym że na częściach z najwyższej półki.

Napisano

Zależy, na pewno łatwiej utrzymać wyższą prędkość oraz łatwiej podjechać pod górkę. Co do wzrostu,  widzę młodych zawodników po ok 170-180cm wzrostu którzy jeżdżą 29er i wygrywają :)

Napisano

ja mam 185 wzrostu, miałem okazję nie raz dosiąść 29era i powiem tylko że to nie dla mnie 

hmm na 29er na płaskim łatwiej utrzymać większą prędkość ? jakoś mi się w to nie chcę wierzyć.

Napisano