etnies77 Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 Szanowni Koledzy, w związku z pilną potrzebą wykonania serwisu RS Reba SL mam do Was pytanie, gdzie w Szczecinie można to zrobić? Podobno Synkros jest serwisem RS? Wolałbym Prawobrzeże, a tutaj jest sklep w Zdrojach, który również serwisuje amortyzatory, tyle czy warto? A może są inne, bardziej sprawdzone punkty? Proszę o pomoc i informacje. Z góry dziękuję i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 24 Kwietnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 SerwusDwie albo w sumie trzy sprawy:- w Szcz. nie ma w sumie naprawdę dobrego serwisu - u Darka w Synkrosie jest autoryzowany to raz (istotne głównie gdy masz nadal gwarancję), ale pracuje tam taki młody mechanik (jeździ szosą GIANT) - kolega naprawdę wart polecenia,- trzecie info już jest lepsze - REBA jest tak prosta w budowie, że ciężko będzie coś sknocić ( aczkolwiek jest tam taki "myk" z małą uszczeleczką pomiędzy komorą dodatnią a ujemną )Reasumując - zanieś do sprawdzonego serwisu. Gdybym miał polecać - Synkros i chłopaki z Wyszyńskiego.ps: a wiele ma, że musisz go serwisować?( no i witaj w rodzinie Stumpich FSRów ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etnies77 Napisano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 Podziękować za dobre słowo! Niestety Reba nie jest na gwarancji. Po pierwsze, została dopiero kupiona. Ostatni serwis był robiony w 2011, 2012 szafa, i teraz w moich rękach, wolę go sprawdzić, mimo że źródło pochodzenia wydaje się pewne. Poza tym, z negatywnej podobno lekko schodzi ciśnienie, tak 10 PSI na 100 km. Kolega, od którego kupiłem sprzęt, twierdzi, że tak od początku było, badał to sprawdzony serwis, wymieniono uszczelki, ale lekkie popierdywanie zostało. Powietrzne lubią popuszczać. W sumie 10 psi to nie dramat, ale wolę, żeby jakiś fachowiec zobaczył go w środku i wymienił gumy i płyny, tak aby widelec długo służył mi i wiernie w eksploracji puszczańskiej. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 24 Kwietnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 Wiem, że pierwsze Reby puszczały-te z owalną podkową - pomiędzy komorami pozytywną i ujemną (ale to i tak uogólnianie), ogólnie powietrzne .... nie puszczają Nawet stare marzocchi co zalegają w piwnicy trzymają ciśnienie. A czy reba czy revelation, czy druga reba - to w sumie jak nie potrzebuję korekty ciśnienia nie ruszam. I podobne opinie wielokrotnie czytałem zanim zdecydowałem się na nowo na widły RS. Dlatego pytałem czy trzeba mu serwisu bo to są cholernie odporne na czas widły.Widac Twój ma jakiś mały feler. Jest bardzo dobry serwis (wysyłam tam oba Brainy Speca i revelationa) ale to Kraków. Znam chłopaka, widziałem w akcji - RVLa zrobił mi tak że chodzi jak masło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etnies77 Napisano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 Vario? Jeżeli tak, to amor już tam był. Reba jest z 2009, SL. Mam nadzieję, że coś da się z tym zrobić, ostatecznie oddam ją do HH we Wro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 Witam, Ja swoją rebę robie sam, mam kilkanście zestawów uszczelek do niej i olej też nie problem Zrobiłeś już jej serwis? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etnies77 Napisano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Witam! To jak można to się w przyszłości odezwę, chętnie nauczyłbym się wykonywać serwis samodzielnie. Zawsze lepiej podpatrzyć, niż z samej instrukcji. Reba nadal w serwisie Komora "-" okazała się pęknięta, sprowadzają nową z HH. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.