konrad1995 Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Witam Mam problem z przeskakującym łańcuchem na 7 biegu [wolnobieg], na 1-6 śmiga bez kłopotów przy mocnym depnięciu, a na 7 co chwilę przeksakuje. Łańcuch dziś kupiłem Dodam także że przerzutka tylnia w ogóle nie jest napieta [wiszący łańcuch] na najmniejszych zębatkach z przodu i tyłu. Nie wiem w czym problem (jestem zielony) więc pytam. moze na jutro porobie zdjecia Dziekuję i Pozdrawiam
matkell Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Wiszący łańcuch to zapewne za długi łańcuch, a co do przeskakiwania: wymieniłeś też zębtaki czy sam łańcuch?
seraph Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Założyłeś nowy niewyciągnięty łańcuch bez skracania do starego wolnobiegu no i się nie przyjął ot cała filozofija To się nie mogło udać. Po co Ci nowy łańcuch stary jeść wołał? Załóż stary i zużyj napęd do końca...
konrad1995 Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Napisano 23 Kwietnia 2013 na starym łańcuchu przeskakiwało na każdym biegu przy mocniejszym depnięciu sam łańcuch wymieniłem
seraph Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 To dziwne, że inne biegi nie skaczą... Zasada jest najogólniej taka, że łańcuch zużywając się z zębatkami tak jakby się do nich przyrasta i jeśli się wymienia to komplet. Możliwe, że skacze bo łańcuch za luźny. Skróć do odpowiedniej długości jak to zrobić i o ile skrócić znajdziesz bez problemu, albo przymierz do starego chociaż pewnie też na styk nie był. Jeśli nadal nie będzie śmigać to wymień wolnobieg, bo to chyba nie jakiś koszmarny wydatek, a jeśli masz jakieś plany co do tego roweru i trochę funduszu to całe tylne koło i przejdź na kasetę...
jaco96 Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 A ile przejechałeś na tej kasecie czy tam wolnobiegu?
konrad1995 Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Napisano 23 Kwietnia 2013 z tego co pisze na opakowaniu to łańcuch jest do 7 i 8 rzędów sporo jest przejechane na tym wolnobiegu.