Skocz do zawartości

[Korba] Ruktion, hussefelt czy może coś innego? :)

Rogaty

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzień dobry, to zarazem pój pierwszy post oraz temat na forum. W sprawach sprzętowych jestem laikiem, a nie chcę wywalać pieniędzy w błoto, więc już opisuje z czym mam problem.
Dostałem od kuzyna rowerek na ramie Kross sign ds i amorze duro. Poza tymi rzeczami rower jest w stanie tragicznym, ale chciałbym powoli coś do niego dokupować.
Ciężko mi określić jak dokładnie będę jeździł... lubie troszkę poskakać na małych chopkach, ale również musze dojezdżać nim 7km na uczelnie.( dropy na bank odpadają )
Póki co kupiłem do niego kółka na obręczy alexrims dm24 i teraz postanowiłem kupić korbę, oraz kasetę z łańcuchem.
Szukam korby na 2 blaty ( 36 i 22 z tego co pamiętam), dysponuję kwotą około 300zł na korbę z suportem, chciałbym aby była ona stosunkowo wytrzymała ( i nie zgieła się pod masą 65kg :D ) Przeglądałem różne tematy i upatrzyłem sobie truvativa hussefelta albo ruktiona, cena jednej i drugiej korby jest podobna i ogólnie wyczytałem, że hussefelt jest wytrzymalszy, ale nie wiem czy będzie to robiło rożnice przy mojej masie :)
A może macie jakąś inną propozycję do tej kwoty? :) Czekam na Wasze rady :)

Mam jeszcze pytanie odnośnie kasety-  mam starą przerzutkę Shimano STX RC, która jest w stanie idealnym i chciałbym do niej dokupić kasetę 8 rzędową wraz z łańcuchem- czy warto kupić jakąś specjalną kasetę czy po prostu, jakąś shimano?

• Mod Team
Napisano

Truvativa sobie odpusć, kup Deorkę HT2.  Jest wersja z rockringiem i 2 zębatkami:

http://allegro.pl/freeride-shimano-deore-fc-m545-175mm-36-22-bc-pl-i3086347521.html

do tego co chcesz jeździć nada się spokojnie, a będzie sporo lżejsza od Truvatiwa, no i posiada o niebo lepszy system mocowania. Nie wspominając już o tańszych suportach.

Kasetę kup sobie HG51 za ok. 50pln, do tego łańcuch Connex 800 za drugie tyle i jest dobry set na 8sp.

Zarchiwizowany