angeltes Napisano 4 Kwietnia 2013 Napisano 4 Kwietnia 2013 Witam serdecznie Wiem, że jest tu wiele takich tematów ale przeglądając je nie znalazłam zupełnie odpowiedzi na moje wątpliwości a raczej jest tak wiele różnych propozycji, iż właściwy wybór okazuje się dla mnie zbyt pogmatwany. Bardzo proszę znawców tematu o pomoc - jestem kobietą w średnim wieku , 171 cm wzrostu, ok. 70 km wagi , długość nogi do pachwiny ( mierząc po wewnętrznej stronie ) to ok. 82 cm . Kiedyś tj. 4 lata temu jeździłam dosyć dużo na rowerze po lesie ( tak ok. 30 km - 1h15min ) - codziennie. Obecnie chciałabym wrócić do tych treningów ale......nie mam odpowiedniego roweru ( stary ukradli - Giant'a ) , nie znam się kompletnie na osprzęcie a wobec mojej naiwności , sprzedawcy w sklepie najchętniej wcisnęliby mi cokolwiek Interesuje mnie rower w ok. 1200 - 1800 zł z dobrym wyposażeniem właśnie do jazdy głównie leśnej , szybkiej, treningowej . Myślę o crossowym ale z możliwością doposażenia go w bagażnik i błotniki lub ewentualnie trekkingowy typowy ( choć takiego nie znalazłam spełniającego moje oczekiwania ) . Rower oczywiście powinien być też " ładny " . Proszę o pomoc i ewentualnie wskazanie jakiegoś sklepu internetowego gdzie zakupię takowy rowerek
krism4a1 Napisano 4 Kwietnia 2013 Napisano 4 Kwietnia 2013 Zdecydowanie szukaj czegoś używanego. Osobiście chodziłbym wokół jakiegoś CUBE. Powiem ci, że 30 km po lesie w 1h to już nie w kij dmuchał. Nie wiem też czy przy takim treningu cross to dobry wybór. Mam Lazaro który by się spokojnie mieścił w przedziale cenowym, ale jest zdecydowanie za bardzo podsterowny do lasu, przy mojej jeździe po szosie jest oki, ale szaleństw w lesie raczej bym nim unikał. Wydaje mi się, że można by coś poszukać używanego 29", w tej cenie nowy raczej odpada.