Skocz do zawartości

[do 1500] Jazda po mieście, używany/nowy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, potrzebuje sprzętu do jazdy rekreacyjnej po mieście, ew. czasem las(ścieżki).

187 cm 76kg

Raczej rozglądam się za używanymi rowerami na allegro, aczkolwiek jestem zielony i boję się wtopy

Moja propozycja to

ROWER STEVENS GALANT LITE (3128314119) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

 

Dzięki za wszelką pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imitacja imitacją, ale jednak trochę działa... Miałem kiedyś treking ze sztywnym przodem. Miałem częste problemy z przednim kołem (centrowanie). Obecnie po 6500 tyś koło nie było centrowane od nowości i jest wciąż proste. W mieście trzeba czasami uważać, bo przejazdy rowerowe często nie są zbyt dobrze zniwelowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że napęd w KTM jest mniej zużyty, aczkolwiek wydaje mi się, że przerzutka nosi ślady otarć (albo jest brudna). Osobiście do roweru miejskiego nie pakowałbym się w osprzęt lepszy niż grupa Deore. Zwykle jeździ się na 2-3 przełożeniach. Kaseta zużyje się stosunkowo szybko. Napęd XT jest dość drogi, a nie wykorzystasz jego możliwości.

 

Moja konfiguracja trekingowa:

- kaseta: HG-30

- przerzutka tył: Deore

- przerzutka przód: Altus (down swing, wolałbym top swing)

- manetki ST-EF 60 (mogłyby być lepsze)

 

Jestem ciężki, więc mile widziane byłyby tarcze... Ale takich konfiguracji nie robią, musiałbym zbudować sobie treking sam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden i drugi stanowczo za mały, także dalsze dywagacje na ich temat są zbędne! Celuj co najmniej 55 cm. Mierzę dokładnie tyle samo co ty i śmigam na 56 cm. Gdyby było 58 cm nie miałbym nic przeciwko ;) (tylko ja jeżdżę na sztywniaku). Z amortyzatorem możesz celować w ramę 55 cm - 56 cm, nie więcej (zakładając, że mamy taką samą nogę, około 90cm)

Odnośnik do komentarza