Skocz do zawartości

[rowery] Agang Gangsta 7,29 vs Canyon Yelowstone 5,9


Jurcyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

48 lat,180 cm, 96 kg stanąłem przed wyborem tych dwóch rowerów w podobnej cenie. Gangstera już mierzyłem ale się nim nie karnąłem i tutaj bardziej odpowiada mi 17" zaś Canyona przymierzyć nie mogę.Ganster na żywo wygląda super, ma taki rześki , wiosenny kolor. Mam zamiar dużo jeździć w terenie ( szutry, leśne dukty ) mało po asfalcie ale też pragnę liznąć góry !

Pozdrawiam wszystkich twentyninerowców !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ja jeżdżę od zeszłęgo roku na Gangs'cie i spełnił moje oczekiwania właściwie w każdych warunkach, w których miałem okazje jeździć tj, i po szosie ponieważ mam 20 km w jedną stronę do pracy, po utwardzonych ścieżkach jak i zaliczone 3 maratony Golonki. Jazda sprawia dużo radości i napęd 2 x10 naprawdę się sprawdził. Test tego rowerku jest na http://www.team29er.pl/. Właściwie jest tam wszystko napisane.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gangsta, ale zobacz, jak wyglada model 2013 - wg mnie lepiej i jesli mialby 100mm skoku, to byloby jednak lepiej, niz 80

 

canyona trudniej przymierzyc, byc moze jeszcze kaza ci czekac pol roku, az go wyprodukuja i dowioza, a lepszy na pewno nie jest, raczej porownywalny/troche gorszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie malowanie Gangsty 2013 jest stonowane i jeszcze ciekawsze ale nie znalazłem na razie ani jednego egz. w podobnej cenie. W kilku polskich sklepach zeszłoroczny model będzie jeszcze sprzedawany w tym roku.U sąsiadów Czechów model 2013 jest droższy o ok.800 zł i przekracza już 4 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Agang 7.29 w specyfikacji ma taki sztuciec:

RST 29 F1RST Air (80/100mm), powietrzny blokada skoku

Więc dawał by radę.

Ale jeśli ma stać ponad 4tyś to bardziej opłacalny jest Canyon 5,9 / Radion 5.0 ( tego w Polsce przymierzysz).