Skocz do zawartości

[rower] Kellys TNT 9.5


grigri2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie odnośnie roweru podanego w tytule. Czy warto go kupić (po okazyjnej cenie). Cena katalogowa to 4999, a okazyjna 3999. Poniżej specyfikacja.

 

rama KELLYS RideLite Premium 29 6061 3ple butted - RRC Geometry (Race Ready Concept)

rozmiary ram 430mm (17") / 480mm (19") / 530mm (21")

widelec ROCK SHOX Reba RL 29 Dual Air, 100mm, Dual Air / PopLoc Remote Lockout

stery KLS Expert integrated

korby SHIMANO M552 (42x32x24)

manetki SHIMANO SLX SL-M660-10 Rapidfire Plus

przerzutka przód SHIMANO Deore XT (12) M781 (34.9mm)

przerzutka tył SHIMANO Deore XT (12) M780

ilość biegów 30

kaseta SHIMANO CS-HG62-10 (11-34)

łańcuch KMC X10 (112 links)

hamulce HAYES Stroker Ryde Comp Hydraulic Disc

tarcze hamulcowe 160mm front / 160mm rear

dżwignie hamulcowe HAYES Stroker Ryde Comp

piasty SHIMANO M475 Disc (32 holes)

szprychy stainless steel black

obręcze KLS Draft Disc 622x19 (32 holes)

opony SCHWALBE Rapid Rob 57-622 (29x2.25)

wspornik kierownicy KLS Master (diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 7°)

kierownica KLS Master (31.8mm)

chwyty KELLYS LockOn gel

sztyca KLS Master (diam 30.4mm)

siodło fi´zi:k Nisene Mg

pedały KLS Master - alloy

waga kg 12,65 (430mm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Rower jest jak najbardziej w porządku. Przejrzałem kilka firm, w tym Kross i MBike, i nie oferują one nic lepszego, co najwyżej porównywalnego za tą cenę. Waga 12,65 jest zupełnie do przyjęcia. Napęd też nie jest jakiś przypadkowy, tylko wydaje mi się rozsądnie dobrany. Komponenty KLS z mojego doświadczenia się sprawdzają (w przypadku aluminium), a z doświadczenia kolegi, wiem, że carbonowe KLS'y też dają radę. Jeśli w przyszłości będziesz chciał zmodyfikować rower, to niestety problemem może okazać się sztyca, która jest w rozmiarze 30.4mm. Jest mało zamienników. Kiedyś znalazłem jeden, carbonowy nawet, ale jakoś nie miałem kasy, żeby kupić. Warto by było dobrze dobrać rozmiar ramy do Twojego wzrostu i sprawdzić, czy wspornik ma te 400mm, żeby w razie czego nie brakło. No i zawsze jest dobrze się przejechać. Pozatym wszystko raczej jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...