rider96 Napisano 5 Stycznia 2013 Napisano 5 Stycznia 2013 Witam! Mam w planach kupić nową kierownicę do swojego roweru. Chodzi mi o kierownicę do roweru miejskiego i zastanawiam się nad kierownicą "kwadratową". Kierownica wygląda dość kultowo i będzie pasować do mojego roweru, ale mam jeden problem. Zastanawiam się czy taką kierownicę się dobrze trzyma i czy przy dłuższych trasach nie bolą nadgarstki. Jeżeli ktoś z Was miał styczność z taką kierownicą to proszę o odpowiedź Dołączam link do zdjęcia kierownicy: http://www.rowerystylowe.pl/kierownica-chromowana-holland-tour-kwadratowa-p-5174.html Kierownice widać tylko na pierwszym zdjęciu, na pozostałych dwóch jest całkiem inny model
bukakewarior Napisano 5 Stycznia 2013 Napisano 5 Stycznia 2013 Hello. Co prawda, nie mam doświadczenia z tego typu kierownicami, ale może ten artykuł, nieco rozwieje Twoje wątpliwości: http://www.gocycling.pl/szprzet/porady/item/71-ergonomiczna-pozycja-na-rowerze
Keke Napisano 5 Stycznia 2013 Napisano 5 Stycznia 2013 O jakich dystansach mówisz, dla jednego 100km to duzo, a dla drugiego 10km
bukakewarior Napisano 5 Stycznia 2013 Napisano 5 Stycznia 2013 Znalazłem jeszcze jeden "artykuł". Sorki za "rozrzut" Holender na dłuższe dystanse ... | Miłośnicy 'Holendrów' 2) kierownica a nadgarstki - wygięcie kierownicy narzuca specyficzne ułożenie dłoni, już po ok 50 km odczuwałem silny ból nadgarstków, po asfalcie jeszcze dało się jechać ale szuter czy leśna ścieżka to był dla mnie koszmar
Tofi Napisano 5 Stycznia 2013 Napisano 5 Stycznia 2013 A jak do ergonomii ma się kierownica typu jaskółka? Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2
Schwefel Napisano 6 Stycznia 2013 Napisano 6 Stycznia 2013 Takie rowery i kierownice nie są do pokonywania długich tras. Zwykle holendrem nie robi się więcej jak 10-20km i wtedy nikt nie narzeka.