Skocz do zawartości

[2000-2200] mtb, najlepiej z wrocławia

banydg

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, z góry uprzedzę, że kompletnie nie znam się na rowerach, przeglądałem kilka wątków i namieszały mi w głowie, dlatego chciałbym założyć własny. Byłem dzisiaj w wrocławskich sklepie, niby renomowanym, chciałem poznać różne marki, ale pan skupił się na tym modelu:

http://www.im-motion.pl/pl/products/288/show/2934/ROWERY_GORSKIE_modele_2012/SPECIALIZED/Hardrock_Sport

jego aktualna cena to 1849zł, - pytanie czy warto? Rozmawialiśmy też o innych, ale mimo wszystko pan zawsze wracał do tego modelu:) później proponował mi taki "superaśny" za 2700 (też speca) ale to już troszkę za dużo pieniążków :)

mam 170cm, waga ok 70kg, jeżdżę raczej rekreacyjnie, choć bardzo lubię lasy, polne drogi, nierówności i inne takie atrakcje i na pewno będę z nich często korzystał. Wyczytałem tutaj, że spece mają dobrą rame, ale osprzęt kiepski. Tak jak mówię - w ogóle się na tym nie znam, chciałbym kupić rowerek który będzie mi służył przez lata, raczej nie będę go rozbudowywał. Wolałbym się zmieścić cenowo w 2k... I czy teraz jest dobry czas na kupno roweru czy jeszcze trochę poczekać?

Dzięki za pomoc :)

Napisano

dodam, że nie interesują mnie używki - wolę mieć nowy rower a jak się coś w nim popsuje to mam pewność że to z mojej winy ;) a może ogólnie lepiej się jeszcze wstrzymać z kupnem i na wiosnę zainteresować się rowerkiem z poprzedniego sezonu?

Napisano

;) a może ogólnie lepiej się jeszcze wstrzymać z kupnem i na wiosnę zainteresować się rowerkiem z poprzedniego sezonu?

W sieci większość rowerów już jest w promocji.

Myślę że mógłbyś powalczyć o dobrą cenę na to: Rower górski Unibike Flite 2012 | MTB | Sklep Rowerzysta.pl rowery

lub

to : MBIKE RENEGADE DSX r.17 2012 KURIER GRATIS WYPRZ! (2622659692) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.