banydg Napisano 20 Września 2012 Napisano 20 Września 2012 Hej, z góry uprzedzę, że kompletnie nie znam się na rowerach, przeglądałem kilka wątków i namieszały mi w głowie, dlatego chciałbym założyć własny. Byłem dzisiaj w wrocławskich sklepie, niby renomowanym, chciałem poznać różne marki, ale pan skupił się na tym modelu: http://www.im-motion.pl/pl/products/288/show/2934/ROWERY_GORSKIE_modele_2012/SPECIALIZED/Hardrock_Sport jego aktualna cena to 1849zł, - pytanie czy warto? Rozmawialiśmy też o innych, ale mimo wszystko pan zawsze wracał do tego modelu:) później proponował mi taki "superaśny" za 2700 (też speca) ale to już troszkę za dużo pieniążków mam 170cm, waga ok 70kg, jeżdżę raczej rekreacyjnie, choć bardzo lubię lasy, polne drogi, nierówności i inne takie atrakcje i na pewno będę z nich często korzystał. Wyczytałem tutaj, że spece mają dobrą rame, ale osprzęt kiepski. Tak jak mówię - w ogóle się na tym nie znam, chciałbym kupić rowerek który będzie mi służył przez lata, raczej nie będę go rozbudowywał. Wolałbym się zmieścić cenowo w 2k... I czy teraz jest dobry czas na kupno roweru czy jeszcze trochę poczekać? Dzięki za pomoc
banydg Napisano 21 Września 2012 Autor Napisano 21 Września 2012 dodam, że nie interesują mnie używki - wolę mieć nowy rower a jak się coś w nim popsuje to mam pewność że to z mojej winy a może ogólnie lepiej się jeszcze wstrzymać z kupnem i na wiosnę zainteresować się rowerkiem z poprzedniego sezonu?