Skocz do zawartości

[Do 2000] cross na asfalt


rdy

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zmienić rower, obecnie jeźdzę MTB krossa 'z komunii' który ma jakieś 14 lat i nie dość że waży jakieś 18kg to już powoli się rozsypuje... Ostatnio wsadziłem do niego półslicki 1.5 kendy, ale to jeszcze nie to

Wzrost 187, waga na obecną chwile 95(spadło ze 105, planowane 85, może nawet 80)

Trasy robię w tej chwili około 40-60km, ale planuje zrobić 100 i 200 na starym rowerze, jak kondycja troche pójdzie w górę. Na nowym podobnie

Mniej więcej rozkład dróg w mojej okolicy wygląda tak - 60% dobry asfalt, 30% asfalt z dziurami/kostka w mieście, 10% utwardzone drogi/żwir. Po lasach nie planuję raczej jeździć, a jak już to ten stary rower da rade

 

Nie znam się na nowych rowerach. Z tego co czytałem ludzie radzili brać krossa evado 3.0/2.0, ale jakoś średnio jak dla mnie to wygląda

Zależy mi żeby rower był lekki, raczej dostosowany pod asfalt niż bezdroża. Fajnie jakby miał rogi, ale to niej jest priorytet

Nie musi to być oczywiście cross, ale szosy raczej nie biorę pod uwage - z tego co wyczytałem nie daje rady na żwirze - a niestety tego w okolicy trochę jest i czasem sie nie uniknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w tym w lipcu tego roku kupiłem własnie unibike vipera zrobiłem 800 km ogólnie fajny rower na pewno lepszy od krossa evado 3.0 w moim subiektywnym odczuciu, jedno co mi przeszkadza w moim viperze to waga mógłby być lżejszy, jeśli chcesz rozbudować swój rower to poszukaj roweru innego producenta z lżejszą ramą,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest całkiem ok, tyle że trochę ciężkawy... No i opony pewnie od razu do wymiany na jakieś bardziej asfaltowe.