Zefir123 Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 Witam wszystkich. Po ostatniej jeździe zauważyłem jakiś problem w moim przednim amorku. Jestem zielony co do rowerów i raczej dopiero zaczynam przygodę wtajemniczania się w te tematy. Mam w moim limberku http://www.domenasportowa.pl/product-pol-20954-Amortyzator-przedni-SR-SUNTOUR-SF11-XCR-RL-W-P.html . Otóż problem jest w tym, że gdy chcę np. wybić się do góry (do np. bunny hopa) to przy wysuwaniu z powrotem słychać taki metaliczny dźwięk, zauważyłem też, że po wciśnięciu amorka i zaciśnięciu blokady(nie wiem czy tak można robić) Jest taki odgłos jakby odssało się powietrze i blokada puszcza po czym dalej działa, że nie da się wcisnąć amorka, ale na maxa wysuniętego. Przyglądałem się też dzisiaj i zauważyłem brak jednej śruby, którą pokazałem strzałką na tym zdjęciu http://w236.wrzuta.pl/obraz/3UzBuKI5V1c/amorek. Czy może ktoś mi spróbować pomóc na odległość? Najbliżej serwis limbera mam 25km więc jak będę wiedział co się stało to mogę do nich zajechać.
Przemek06 Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 Najlepiej było by rozebrać na części pierwsze i zobaczyć co i jak, zawsze można zanieść do serwisu może mają jakieś usługi w twojej okolicy dotyczące amortyzatorów: )
PoleK Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 jezdzisz bez sruby mocujacej lagi?? chcesz stracic zeby? Wkręc tam czym prędzej dobrą śrubę M5, najlepiej wykręc 2 i kup podobną!!