ProkopPL Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 Witam, czy ten amorek nadawałby się do Freeridu i czasem Downhill? Pytam bo mam RST Launch 130mm i one są bardzo twarde a chciałbym coś miększego za nie dużą kwotę ok.500 zł około 130mm. Wiem, że są jeszcze SR SOUNTOUR DURO DJ E 130mm z 2009 roku http://allegro.pl/sr-suntour-duro-dj-e-model-2009-130mm-rura-cr-mo-i2597008157.html I SPINNER AMMO AXLE 130mm http://allegro.pl/nowy-spinner-ammo-axle-130mm-os-20mm-dj-fr-dh-wys0-i2593461726.html. Mając na myśli freeride, downhill mam na myśli taką jazdę . Który amorek by był najlepszy do takiej jazdy?
rybciasum Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 Kup duro za 500zł i do tego lepsze ubezpieczenie, i poszukaj w googlach najlepszego i najtańszego dentyste w okolicy edit. obejrzałem filmik, kupuj wigry, do takiej jazdy wystarczy
PoleK Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 Przecież takie cos to pojezdzisz na rowerze do XC, więc duro nie będzie miało problemów. :] DJD nie jest tak zlym amorem, @rybciasum, "lekko" przesadzasz...
Mod Team Puklus Napisano 2 Września 2012 Mod Team Napisano 2 Września 2012 Duro jest do dirt jumpu i do freeride'u jest za wolny, mulisty z suntoura do takiej jazdy jest durolux. Ale jest do dość wytrzymały widelec ponioć projektowany do katowania
kamil13342 Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 Myślę że duro starczy, ale nie oczekuj od niego za dużo
kato39 Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 z mojego doświadczenia wiem że duro łapie szopko luzy i zdziera się anoda lepiej kup space jumpa używanego za 400zł prze serwisuj go i amor nie do zakatowania [wiem z doświadczenia sam go mam] do serwisu potrzebujesz wazelinę techniczną 0,5kg 10zł kosztuje i obojętne jakiego oleju 40ml 20 ml na każdą goleń . serwis nie drogi a amortyzator pracuje jak fox forx talas r mojego brata i trzeba pamiętać żeby taki serwis robić co 2tygodnie żeby chodził jak należy
PoleK Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 jak fox forx talas r mojego brata i trzeba pamiętać żeby taki serwis robić co 2tygodnie żeby chodził jak należy jasne jasne;) i serwis co 2 tygodnie... masakra:| ja do swojej sigmy moglem wcale nie zagladac i chodzila bdb... coś dziwny masz ten amor. duro djd po zdjeciu opaski dziala całkiem, całkiem, to ze schodzi powloka z goleni na nic nie wplywa... ale faktem jest że sam bym wolał też RST Space/Storm(tego bardziej) i zapominasz o problemach:)
kato39 Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 w space jumpie są słabe uszczelki dlatego trzeba robić serwis co 2tygodnie lub częściej tak samo w duro i w duroluxie syf dostaje się do środka i trzeba serwisować a co foxa mojego brata to space jump dorównuje mu pracą i jest o wiele wytrzymalszy a jeśli chce jeździć w diecie to musi amortyzator być sztywny i mocny a duro do tego nie przemawia
PoleK Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 wy serio "gdzies slyszeliscie" "gdzies czytaliscie" ze Duro jest slabe i nie wiadomo co jeszcze? To nie jest amor 1 klasy, ale nie peka jak zapalka, zwlaszcza wersja z kwadratowym boosterem... więc nie ma co siać panikiii, a to co pokazal autor tematu na filmiku to ja zrobie na swoim XC, w którym mam Epicona, a rama wazy 1500g i NIC mu nie bedzie. a co do slabych uszczelek, to gdzie Ty jezdzisz ze co 2 tygodnie musisz rozbierac? moze odawalasz tam kaszane, albo wlewasz olej silnikowy, to sie nie dziwie...
kato39 Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 olej do space wlewam motorexa 10w space jump lepszy niż duro jest ponieważ twardość możesz regulować powietrzem
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.