Skocz do zawartości

[1000 - 1200] Kupno nowego roweru


notoja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jako, że nie znam się na rowerach, zwracam się o pomoc do Was. Poszukuję roweru, którym mogłabym codziennie jeździć na uczelnie, weekendowo na dłuższe lub krótsze wycieczki oraz wakacyjnie na dłuższe wyprawy. Zależy mi, by rower posiadał błotniki i bagażnik lub by można było dokręcić w/w elementy. Nie chcę roweru typowo miejskiego, gdyż kompletnie mi się nie podobają. Myślałam o jakimś trekkingowym lub MTB. Mam 155 cm wzrostu. Cena jaka by mnie interesowała to 1000 - 1200 zł.

Dziś byłam w jednym ze sklepów rowerowych i Pani poleciła mi ten rower:

http://www.maver.com.pl/index.php?st0=6 ... 70&nrr=252

Jeździ się nim wygodnie, niemniej nie wiem czy byłby to dobry wybór. Czy bylibyście tak mili i polecilibyście mi jakieś rowery?

Pozdrawiam,

Marta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Marto :)

 

Trochę jesteś niska i ciężko znalezć jakis fajny rower.

Polecam Ci coś takiego http://rower-sport.pl/pl/p/Rower-gorski-ROMET-RAMBLER-15-oraz-17-3-kolory/594

 

Bardzo ładny polski rower na dobrym osprzęcie. Będzie dużo lepszy od tego który podałaś, po za tym jak chcesz jezdzic na uczelnie drogim rowerem to sobie spraw jakies solidne zamknięcie U-Lock, najlepiej firm: Abus, Kryptonite albo Trelock. Lub jakiś solidny łańcuch i nie zapinaj nigdy za samo koło. Bo w razie kradzieży uczelnia twierdzi że ona nie odpowiada za rowery, nawet jak są kamery przy stojakach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma jedną zaletę względem pokazanego Rometa, w przeciwieństwie do Rometa ma dziury na porządny bagażnik. Ale sprzętowo to raczej taki sobie, w tej cenie da się dostać lepsze (tyle, że rzadko na Twój rozmiar :/).

 

Edit:

 

Albo taki:

 

ROWER EUROBIKE City Wave ALIVIO 2012 DAMKA !!! (2584748804) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.