Skocz do zawartości

weekendowe pedałowanie po górach


pinio66

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Zapraszam chetnych na sobotnio-niedzielne lub niedzielne całodniowe wyjazdy w okoliczne góry/Beskid śląski, żywiecki, makowski,wyspowy i dalsze wyjazdy terenowe. Jest to propozycja dla unikających asfaltu i ruchu samochodowego.Polega to na tym ,że dojeżdzam w zaplanowane miejsce samochodem , a potem cały dzień pedałowania pętlą ok.50-80 km w terenie , najczęściej górzystym po szlakach turystycznych i rowerowych ale często też na azymut po całkowitych bezdrożach.Nie jest to jazda na czas ale bardzo często "daje po d...e".Nie jestem wyczynowcem tylko amatorem lubiącym sprawdzać się w terenie .Wyjeżdzam praktycznie co niedzielę z Chrzanowa.Jesli ma ktoś ochotę to zapraszam .Kontakt na forum , emailem lub tel.606 76 59 21.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja byłam ostatnio w Bukowinie Tatrzańskiej, w hotelu Bukovina wypożyczają rowery, więc mogliśmy sobie pojeździć, rzeczywiście takie rowerowe wyprawy w góry są wycieńczające, ale warto zrobić sobie nieraz taką przejażdżkę dla zdrowia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie odległość to bardzo chętnie tez co niedziele gdzieś wyjeżdżam i tez nie preferuje asfaltu z gdybyś miał/a okazje być w okolicach Limanowej to daj znać gg 1027563 miło by było do kogoś "gębę otworzyć " bo u mnie to raczej nikt chyba nie jeździ choć teren jest piękny zróżnicowany

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie odległość to bardzo chętnie tez co niedziele gdzieś wyjeżdżam i tez nie preferuje asfaltu z gdybyś miał/a okazje być w okolicach Limanowej to daj znać gg 1027563 miło by było do kogoś "gębę otworzyć " bo u mnie to raczej nikt chyba nie jeździ choć teren jest piękny zróżnicowany

 

Pozdro