borczykz Napisano 7 Sierpnia 2012 Napisano 7 Sierpnia 2012 Witam, mam problem. Chciałbym zdjąć moją prawą korbę ściągaczem, ale zauważyłem ze jest w niej zjechany gwint. Jest z aluminium. Korba jest nowa jakis 1 miesiac z tym, ze korby zakładał mi brat. Ja tej czynności nie widziałem. Mam problem z przednią przerzutką i chciałem zdjąć korbę i ją dokładnie obejrzeć ewentualnie poprawić bo wydaje mi się że jest za płytko osadzona na suporcie i przerzutka nie działa poprawnie. Zauważyłem, że jest spora przerwa między korbą a ramą. W innych rowerach prawie nie ma przerwy. Co radzicie ew. jak ją głębiej osadzić bez zdejmowania. Z góry dziękuje.
nemo2009 Napisano 7 Sierpnia 2012 Napisano 7 Sierpnia 2012 Co radzicie ew. jak ją głębiej osadzić bez zdejmowania Możesz podać jaki masz typ korby i suportu.To ważne.Każda korba potrzebuje odpowiednią długość suportu.
borczykz Napisano 7 Sierpnia 2012 Autor Napisano 7 Sierpnia 2012 Nie znam się na tym i nie jestem wstanie udzielic dokładnego info. Ale wiem, ze to jest korba na kwadrat. Oś suportu jest kwadratowa na zakonczeniach http://allegro.pl/korba-rowerowa-na-kwadrat-lewa-aluminiowa-17-cm-i2535568617.html korba taka tylko ze prawa. http://allegro.pl/suport-futura-spurus-pro-68x119-mm-i2525781730.html Suport cos w tym stylu. Zakończenia takie same jak u mnie. marki nie znam. ma już ze 3 lata. przez ostatnie 2 rower lezal w komurce wiec nie wiele pamietam. Ma bardzo małe luzy więc nie wymienilem
nemo2009 Napisano 7 Sierpnia 2012 Napisano 7 Sierpnia 2012 http://allegro.pl/ko...2535568617.html korba taka tylko ze prawa. http://allegro.pl/su...2525781730.html Suport cos w tym stylu. Zakończenia takie same jak u mnie. marki nie znam. ma już ze 3 lata. przez ostatnie 2 rower lezal w komurce wiec nie wiele pamietam. Za mało informacji,nie potrafię udzielić odpowiedzi.