Rob94 Napisano 28 Lipca 2012 Napisano 28 Lipca 2012 Cześć! Ktoś może doradzić rzeczowo? Jak ogromna jest różnica między siodłem race, a comp? Cenowo to trochę ponad 50 zł. Moja jazda mieści się w około 20 km dziennie (dojeżdżam do pracy, czy szkoły), natomiast jadąc na wycieczkę około 50, 60 km. Ktoś ma te siodła, bądź zna się na tym?
MikeSkywalker Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 Nie mam tych siodełek, nie znam się na tym ale powiem Ci tak - jeżdżąc 20km dziennie siodełko aż takiej dużej roli nie gra, nawet te wycieczki ok. 50km jakieś straszne nie są, można spokojnie dać radę w zwykłych spodenkach. Chyba że planujesz coś przyszłościowo to może inni doradzą, jeśli ma Ci wystarczyć do takiej jazdy to może tańsze a polecane na forum WTB Speed V Comp czy Accent Derry?
forgems Napisano 30 Lipca 2012 Napisano 30 Lipca 2012 Cześć! Ktoś może doradzić rzeczowo? Jak ogromna jest różnica między siodłem race, a comp? Cenowo to trochę ponad 50 zł. Moja jazda mieści się w około 20 km dziennie (dojeżdżam do pracy, czy szkoły), natomiast jadąc na wycieczkę około 50, 60 km. Ktoś ma te siodła, bądź zna się na tym? Jeżeli nie masz ksywki Wąski to odradzam kupno tego siodełka. Ja zasugerowałem się opiniami na tym forum i kupiłem te siodełko w wersji Race. No i żałuje. Jest wąskie (127 mm) w porównaniu z innymi siodełkami szosowymi (zazwyczaj 131 mm ) i dosyć krótkie (265mm). Dziennie do pracy i z powrotem robie 35km. Dla mnie jest zdecydowanie zbyt wąskie (ale ja waże 86kg i mam dosyć szerokie biodra;)). Zatem zastanów się przed kupnem tego siodełka. Między modelem Race i Comp różnica jest przede wszystkim w wadze i wykończeniu nawierzchni (comp jest gładki, a race ma jakieś wyszywki). W tym filmiku pewien pan tłumaczy jak dobrze dobrać siodełko.