dziara444 Napisano 2 Lipca 2012 Napisano 2 Lipca 2012 Czy dawac podkładki dystansowe podczas docinania i montażu amorka?
Mod Team sznib Napisano 2 Lipca 2012 Mod Team Napisano 2 Lipca 2012 Podkładki są po to żebyś sobie ustawił kierownicę na pożądanej wysokości. Najbezpieczniej dać podkładki, tak z 3-4cm, pojeździć i jak będzie za wysoko wywalić podkładkę/i, pojeździć i jak będzie ok przyciąć rurę (jak od razu przytniesz na wymiar bez podkładek i okaże się że jest za nisko kokpit doopa zbita). Można tez dać podkładkę na górze, ale niezbyt estetycznie to wygląda.
Mod Team michuuu Napisano 2 Lipca 2012 Mod Team Napisano 2 Lipca 2012 Dociąć z zapasem, mocować z podkładkami pod i nad mostkiem. Po testach dociąć na wymiar. Wielu tak jeździ na stałe chociaż ani ładnie ani bezpiecznie (przy lotach nad kierownicą) ale daje to bezpieczną rezerwę długości sterówki. Jeżeli zdecydujesz się na wystający komin to przy sprzedaży amorka masz dłuższą sterówkę co nie jest bez znaczenia dla nabywcy.
dziara444 Napisano 2 Lipca 2012 Autor Napisano 2 Lipca 2012 No właśnie nie wiem co teraz zrobić. Być może w przyszłości będe zmieniał rame a szkoda by mi było pozbywać się tego amora. Chyba dam dwie podkładki pod mostkiem.
delmariano Napisano 2 Lipca 2012 Napisano 2 Lipca 2012 Jeśli będziesz w niedługim czasie zmieniałramę to daj podkładki pod i nad mostek, nie będziesz się musiał martwić za krótką rurą sterową w nowej Z resztą tak jak porzednicy pisali, na początek lepiej jest mieć więcej podkładek, żeby ustawić sobie mostek tak, by pasował do Twoich preferencji jeździeckich. Optem jak będzie wwszystko ok, to możesz sobie skrócić rurę i zostawić tyle podkłądek ile potrzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.