latek2 Napisano 25 Czerwca 2012 Napisano 25 Czerwca 2012 Witam! Na wstępie chciałbym prosić szanowną administrację o nie umieszczanie mojego tematu w śmietniku ani nie odsyłaniu mnie do innych tematów, w których nie znalazłem odpowiedzi. Znalazłem co prawda podobny temat, ale nie odpowiada on na wszystkie moje pytania, a ponadto jest zamknięty co uniemożliwia mi napisanie w tymże temacie. Ale przejdźmy do sedna sprawy: stoję przed jedną z największych napraw roweru w moim życiu. Jako że nie znam się zbyt dobrze na kompatybilności (tak, tak też czytałem te tematy) komponentów rowerowych, szczególnie tak skomplikowanego elementu jakim jest napęd, mam kilka pytań. 1. Szukałem chyba wszędzie i niestety nigdzie nie znalazłem oryginalnych koronek Truvativ Firex GXP, gdzie mogę kupić takie koronki? 2. We wspomnianym temacie ktoś napisał, że będą pasować koronki z korby fived http://allegro.pl/korba-truvativ-fived-five-d-42-32-22-i2441337181.html czy warto kupić tą korbę, czy trwałość koronek nie będzie niższa? 3. Czy może warto kupić coś innych firm np. shimano? Jeśli miałoby to jakieś znaczenie mój rower to Kross Level A6 z 2010 roku, duży przebieg, łańcuch do wymiany, kaseta też. Łańcuch to Shimano HG-53 kaseta chyba HG-50.
Mod Team Pixon Napisano 25 Czerwca 2012 Mod Team Napisano 25 Czerwca 2012 Zdecyduj się czy chcesz kupić korbę, czy same zębatki. Ta którą wybrałeś to raczej kiepski pomysł, szczególnie jak wcześniej miałeś tego firexa gxp ze sztywną osią. JA bym szukał jakiejś licytacji z zębatkami. Będą tu pasowały standardowe shimano o rozstawie 104/64
PoleK Napisano 25 Czerwca 2012 Napisano 25 Czerwca 2012 Zdecyduj się czy chcesz kupić korbę, czy same zębatki. ... Będą tu pasowały standardowe shimano o rozstawie 104/64 Chyba nie rozumiesz ideii tematu, otóż autor chce kupić korbę i przełożyć zębatki. Zębatki SHimano NIE PASUJĄ bo mają inną krzywiznę przylegania do ramion... więc kiepski pomysł. Mam 2 nowe zębatki shimano i nie mogę ich założyć przez to do Firexa...