Skocz do zawartości

[napęd] wnerwiające cykanie Giant Rock

kamil17222

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Posiadam od 5 lat rower Giant Rock, rower był mało uzywany ale ostatnio postanowiłem to zmienić i pojawiły się problemy po kilku wyjazdach. Od roweru oczekuje niewiele tylko żeby nie skrzypiał i miał powietrze w kołach .Mianowicie przy każdym albo prawie każdym obrocie korbowodem słychać charakterystyczne głośne cyknięcie. (zwłaszcza przy silniejszym nacisnieciu na pedały ).Które mnie starsznie wkurza. byłem już z tym w dwóch serwisach w obu zapłaciłem sporo kasy, jeden nie zrobił dosłownie nic oprócz ogólnego przeglądu roweru, drugi podobnie oprócz jego wymycia nie zrobił nic. ( aczkolwiek wyszorował i wysmarował go dokłądnie co zauwazylem więc moze to kolejny trop na zuzycie nie na brak smaru Nie znam się za bardzo na tym sugerowałem w serwisie że to może być suport albo zębatka ze moze wymienic ...... ?? Prosze o jakies rady i czy naprawde myslicie ze oczekuje zbyt wiele od serwisu czy po prostu mam do nich pecha i trafiam na niewlasciwe osoby lub serwisy ???

p.s zakładam nowy temat gdyż tamtem poszedł do kosza(z powodu mojej niewiedzy dot. zakłądania temtaów). zmieniło się tylko tyle że na tym forum znalazłem film z rowerem który ma problem z suportem i wydające on chrobotanie,trzaski czyli zdecydowanie inne dzwieki niz moje cykanie...

p.s 2 mam korbe nie na kwadrat zwykła nakrętka na gwint, ale spróbuje dokrecic. nie chce kupować wszystkiego nowego tj. pedałów, łańcucha (znając moje szczescie wydam fortune a trafie za ostatnim raze albo wcale) jutro z nim powalcze znowu....

na razie obstawiam : pedały, zębatki, łańcuch

cecha charakterystyczna to przy wyjeździe pod górke czyli przy silniejszym nacisku cyka przy kazdym obrocie, a w trasie raz na kilka/kilkanascie obrotów.

Napisano

Odkręć pedały, wyczyść i nasmaruj gwint. Przykręć mocno ale z wyczuciem.

jutro to będzie zrobione ;) dzięki dam znac...