Skocz do zawartości

[5000zł] Full na weekend

kaszob

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

od jakiegoś czasu przeglądam oferty na internecie, allegro i szukam sobie jakiegoś fulla żeby w weekend pojeździć gdzieś poza miastem, jakieś lasy, zjazdy i podjazdy. Na co dzień jeżdżę na trekingu ale już mi się trochę znudził :). Chciałbym spróbować coś innego :).

Znalazłem taki rowerek:

http://allegro.pl/mo...2412802448.html

Co o nim myślicie? Będzie dobry na pierwszego fulla? Jeśli chodzi o jakąś ekstremalną jazdę to jestem amatorem i chciałbym coś poćwiczyć.

Rower ma być do AM / Lekkie Enduro na początek :).

Jeśli chodzi o kondycje i zapał to mam.

Mój wzrost to 188cm

Waga: 90kg

Chodzi mi o ogólną opinię... Czy takie rower nadaje się do takiej jazdy i czy cena jest w miarę odpowiednia do tego całego sprzętu. I orientuje się ktoś jaki skok jest w tym rowerze z przodu i z tyłu?

Z góry dziękuje i pozdrawiam :)

Napisano

Opis jaki zamieścił sprzedający powinien się znaleźć w dziale humor.

Sprecyzuj co ty chcesz na tym rowerze robić, bo jak piszesz że na weekend do lasu - to full będzie zakupem baaaaaardzo na wyrost

Napisano

Chodzi mi że chciałbym zacząć zabawę z rowerem typu full. Lasy, góry... A to ze napisałem że na weekend to dlatego że w tygodniu pracuję a ten rower byłby taki na weekend, żeby wyjechać gdzieś poza miasto i pośmigać bo jakiś górkach lasach.

Dopiero bym zaczynał przygodę z Enduro ale chciałbym kupić coś już takiego lepszego z większym skokiem.

Czyli mam rozumieć że rower nie warty swojej ceny?

Napisano

Z geometrii na stronie Mongoose wynika, że Twój rozmiar to L czyli 20", nie wiem co sprzedający rozumie pod 21" następny rozmiar to XL czyli 22" i ten zdecydowanie nie jest dla Ciebie .

Z opisu wynika że jest to raczej 22" (niby 54 cm podsiodłówki) , więc zdecydowanie nie jest to rower dla Ciebie , będzie stanowczo za duży, z tego też powodu rower się nie sprzedał ...

Napisano