Skocz do zawartości

[amortyzator]dziwna cena jak na amora


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ma sterówkę 17,5cm więc przyciętą. Może być za krótka do Twojej ramy. Mierzysz od góry korony do góry mostka i możesz od tego odjąć bodajże 3mm jeśli się nie mylę. Co do działania w porównaniu z nowym XCR się nie wypowiem bo nie wiem czym się różnią.

Napisano

to jest ten XCR o którym jest większośc postów na forum, kolega wyżej chyba nie rozróżnia starego XCR od tego po 2009 (chyba, albo 2010?).

 

jeśli szukasz XCR, pasuje Ci kolor i długośc sterówki to bierz:)

Napisano

W przypadku Suntourów z czarnymi górnymi goleniami licz się z tym, że bardzo szybko stracą one kolor w niektórych miejscach. Nie ma to większego znaczenia dla pracy, ale wygląda okropnie.

Napisano

W zależności od tego ile jeździsz ta czarna anoda (bo chyba tak to się zwie) wytrzyma 3-6 miesięcy. Potem żeby nie wyglądało to brzydko możesz wziąć papier wodny i ładnie zetrzeć to co zostanie.

Napisano

to jest ten XCR o którym jest większośc postów na forum, kolega wyżej chyba nie rozróżnia starego XCR od tego po 2009 (chyba, albo 2010?).

 

jeśli szukasz XCR, pasuje Ci kolor i długośc sterówki to bierz:)

 

Jeśli o mnie mowa;) to nie rozróżniam po wewnętrznej budowie bo po prostu ani nowe ani starego nie rozkładałem. Z zewnątrz od razu widać inny kształt dolnych goleni mocowanie na tarzce IS oraz pivoty. Nowa budowa weszła po 2010.;)

Napisano

[

tak, te z PM i jasnymi lagami, ale wcześniej był "stary XCR" który miał korone w ogóle okrągłą w przekroju u booster też inny (łukowaty) i tamte to szmelc a ten który pokazał założyciel tematu to XCR który działa, nie rozpadnie się i nie ma z nim ogólnie problemów (mi anoda zeszła po 2 tygodniach;))

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...