Skocz do zawartości

[600zł] Trochę tego, trochę tego.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, tak jak w temacie, szukam nowego roweru ponieważ mój obecny się rozsypuje (kupiony w Carrefourze, jeżdżę na nim przeszło 5 lat). Kompletnie nie znam się na rowerach, jestem totalnie zielony, tak więc piszę z prośbą do was, abyście mi pomogli w doborze nowego sprzętu. Rowerem będę jeździć szczególnie po asfalcie (mieszkam w mieście), nie pogardzę również leśnymi ścieżkami. Lubię prędkość, tak więc fajnie by było jakby na tym rowerze dało się w miarę szybko jechać. :teehee:

Wiem, że używany rower do tej ceny byłby lepszy, lecz nie chcę używki. Wierzę że do 600zł znajdzie się coś sensownego :thumbsup: Jeśli naprawdę będzie warto, mogę te 50 zł dorzucić, ale chciałbym zamknąć się w kwocie 600zł ;)

Mój wzrost to 170cm.

Pozdrawiam, i czekam na odpowiedzi.

PS. Nie jestem jakimś rowerowym zapaleńcem, nie potrzebuję jakiegoś super sprzętu za 1000zł żeby pojeździć :laugh: Skoro dałem radę na rowerze z Carrefoura (do dziś wszystko jest oryginalne) to dam i na sprzęcie za 600zł :sweat:

Napisano

Hej, ja polecam ci taki rower jak ja mam. Kross Grand Irbis lub Kross Hexagon V2 lub V3. Za taka cene to cos takiego.

Z tego co widzę, ten Kross jest za 800zł, tak więc nie bardzo mnie na niego stać :sweat:

Jeśli podajecie model, prosiłbym również z jakimś linkiem np. do sklepu internetowego w którym mógłbym go dostać. :thanks:

Napisano

Używane jakoś mnie zniechęcają, nigdy nie wiadomo co właściciel robił na tym rowerze :teehee: . Jeśli rower używany będzie o dużo lepszy niż nówka, w bdb stanie, to oczywiście rozważę taką opcję, raczej ze skutkiem pozytywnym :thumbsup:

Napisano

A może będzie prościej wtedy, jeżeli Ty podasz nam jakieś propozycje konkretne, linki, wtedy My podpowiemy Ci który będzie najlepszy, co Ty na to ? :)

19' calówka będzie za duża na niego chyba :)

Napisano

Nie, nie 19" to rozmiar ramy a nie koła.

Koła mają rozmiar 26".