Skocz do zawartości

[1500-1800zł] amatorska jazda - asfalt/las/polne dróżki


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam zamiar kupić sobie rower do wyżej wymienionych celów, póki co mam marketowy szajs, nie bd o nim pisał, bo szkoda na to czasu.

Cena jaką mogę na rower przeznaczyć to maksymalnie 1800zł i jestem skazany na kupno roweru w internecie, ponieważ mieszkam 60km od Kielc, a w mojej miejscowości nie znajdę nic poza tym co mam teraz. Zdecydowałem się na MTB chyba, że doradzicie mi inaczej ale w to wątpię. Dziennie chcę robić +/- 25km, mam 180cm wzrostu, ważę niecałe 65kg i mam 16 lat choć wiek chyba nie gra roli. Prosiłbym o podawanie aukcji, ponieważ tak jak mówię będę kupował w internecie, z niecierpliwością czekam na odpowiedzi, pozdrawiam i z góry dziękuję :)

 

Znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/kross-level-a2-disc-limited-hydraulika-deore-xt-i2315708193.html

http://allegro.pl/nowosc-cube-aim-20-2012-wroclaw-i2309880478.html

http://allegro.pl/rower-merida-matts-40-v-22-s-2012-gratisy-i2315153871.html

narutalnie nie koniecznie musi być allegro ale akurat tam szukam póki co.... czy takie rowery które podałem wyżej są w ogóle warte uwagi, zainteresowanie wątkiem jakoś małe :(

 

Edit: Mam ofertę kross'a lvl a2 z roku 2012 prawie, że nowy za jedyne 1530zł, w takiej cenie rower w sumie mógłbym kupić już dziś. Opłaca się taka oferta, wszystko sprawne, na gwarancji. Problem polega chyba tylko na tym, że rama ma rozmiar 19 i nie wiem czy nie będzie na mnie za mała.

Napisano

Tego CUBE'a mógłbym postawić sobie w salonie i gapić się codziennie :), natomiast osprzętowo najlepiej Kross.

Druga sprawa to czy potrzebujesz MTB? Napisz jak procentowo będzie rozkładać się jazda (asfal, las, pola) ale i tak tutaj bardziej pasował by cross.

Napisano

Oj cube bardzo mi się podoba mmm.. ;) ale z drugiej strony kross jest niemniej ładny.

Póki co jeżdżę marketowcem z oponami od wozu pancernego i daję radę, dziś zrobiłem 27km. Chcę mtb, bo może dość często eksloatuje asfalt ale są to wiejskie tereny i drogi są w stanie mocno opłakanym poza tym nie raz będę jeździł ze znajomymi w leśny teren, a tam mtb sprawdzi się świetnie. Jeśli już to myślałem o szosowym rowerze ale pomyślałem właśnie o stanie tych dróg... Jeżeli będę rzadko jeździł po ostrzejszych terenach to zrobię jak mój kolega z tańszym etb... Zmimenił opony na szosowe i jeźedzi się swietnie. Pozdrawiam. Za ewentualne błędy przepraszam ale siedzę na telefonie.

Napisano

Dzięki za odpowiedzi, osprzęt chyba lepszy jest w krossie więc brałbym jego, tym bardziej, że ten o którym mówiłem wcześniej wygląda wcale nie gorzej od cuba, proszę o to aukcja... http://allegro.pl/kross-level-a2-2012-nowy-i2301900637.html

Niestety nie tego konkretnego modelu nie wezmę, ponieważ zakup roweru odłożę na jakieś 2 tygodnie, jadę na wycieczkę kilku dniową i muszę póki co dać z własnej kieszeni. Ale za odpowiedzi dzięki wielkie :)

Napisano

Jak Level A2 2012 to targuj cenę w mudserwis.com. Sam się ostro zastanawiałem nad takim modelem, wytargowałem prawie 200 zł + darmowa przesyłka. Z drugiej strony nie ma co się bać crossa (kupiłem taki tydzień temu). Jeździ się świetnie, a co do stanu naszych polskich dróg może idealnie nie jest, ale amorek daje rade. tak więc radzę się zastanowić, jest to typ roweru, który sporo Ci posłuży. Najważniejsze żebyś nie żałował i był zadowolony :thumbsup:

Napisano

Żałować raczej nie będę, ponieważ chcę też mieć ten rower czasami nadający się na teren. Powiedzcie mi lepiej czy na takim mtb np. ten kross level a2 siedzę bardzo pochylony, jak na szosówce czy jednak trochę mniej.

 

PS: Jeszcze jedno, co powiecie o tym rowerku http://www.mudserwis.com/kross-evado-20-2012-p-2318.html

 

Ten który podałem byłby dla mnie idealny ze względu na oponki, łatwo by się jeździło po asfalcie i na jakiś teren wystarczające, idealne połączenie, dopiero teraz zobaczyłem takie rowerki :).

 

Jeszcze to: http://www.mudserwis.com/kross-evado-20-2012-p-2318.html

i taki: http://allegro.pl/mbike-crosser-vbr-r-50cm-2012-dhl-gratis-i2309986455.html

i: http://allegro.pl/mbike-crosser-vbr-model-2012r-gratis-wysylka-i2322269409.html

Napisano

PS: Jeszcze jedno, co powiecie o tym rowerku http://www.mudserwis...012-p-2318.html

Ten który podałem byłby dla mnie idealny ze względu na oponki, łatwo by się jeździło po asfalcie i na jakiś teren wystarczające, idealne połączenie, dopiero teraz zobaczyłem takie rowerki :).

 

Regulowany mostek? Dla mnie to zło :D

Opony to Ty sobie możesz zmienić chłopie...na to nie patrz tak mocno...

A to że sie tak składasz - opuśc sobie sztyce niżej, ale na tych ramach tak jest - masz byc pochylony ze wzgledu na aerodynamikę i styl jazdy (to nie endurak czy downhill czy street czy dirt, to rower do szybkiego xc) Pośmigasz tak na asfalcie, zobaczysz...układ jak w kolarzówce to nie przypadek...

Napisano

Ok, dzięki wielkie za odpowiedź, czyli radzisz mi to co wcześniej + ewentualna zmiana opon ?? Sama pozycja mnie nie przeraża, pytałem z ciekawości :)

Napisano

A możesz jakieś uzasadnienie dlaczego te modele?? Czym różnią się od wyżej wymienionego krossa, bo estetycznie wole tamten :P

Napisano

Tylko rozmiar ramy 16' :/ Na innych aukcjach nie ma innego rozmiaru, a taki będzie raczej za mały, poza tym te rogi mi się nie podobają :(

Napisano

@Classified, nie wysyłaj linków do rowerów, których autor tematu kupić NIE MOŻE. Czytaj dokładnie aukcje, rozmiarówki 16".

 

@Pele7384, na Twoim miejscu szukałbym tylko sporadycznych okazji leveli A2-A4 na mudserwis, tylko tam podejrzewam będą mieli jeszcze większe rozmiary modeli sprzed paru lat. Anyway, na Twoim miejscu wziąłbym Aim'a. Sam aktualnie poszukuję roweru dla siebie i byłem dziś w oddziale SkiTeam w Katowicach pooglądać co nieco. Tak się składa, że ta maszyna przykuła moją uwagę niesamowice. Rower wygląda naprawdę pięknie, rama pancernie (z resztą to ten sam model występujący np. w Cube Acid o 1,5.tys droższym). Osprzęt także dobry, podobnie jak i wytrzymałe opony. Do Twoich zastosowań rower będzie idealny. Jeśli jazda Cię wkręci (a mogę się założyć, że tak będzie ;)), wraz z eksploatacją roweru wymienisz napęd oraz hamulce, zapodasz Foxa na przód i masz maszynę nie do zdarcia ;). Pozdrawiam, pochwal się potem co kupiłeś.

Napisano

Na szczęście jeszcze mam czas aby trochę pomyśleć, ponieważ tak jak pisałem zakup muszę przełożyć o mniej więcej 2 tygodnie. Naturalnie napisze co sobie sprawiłem :)

Swoją drogą, to naprawdę ten osprzęt w tym cube jest taki słaby, że będę go musiał wymieniać ?? Zawsze są to dodatkowe koszta, a jednak rower za niecałe 2 tysiące to jednak nie jest mało w moim przekonaniu, oczywiście uwzględniajcie to, że jeżdżę amatorsko ze znajomymi.

Napisano

@Classified, nie wysyłaj linków do rowerów, których autor tematu kupić NIE MOŻE. Czytaj dokładnie aukcje, rozmiarówki 16".

Wiem jakie tam są rozmiary, chyba nie rozumiesz idei. Chodzi o przykłady...można zawsze spytać czy jest inny rozmiar. Chodzi o koncepcję, generalny kierunek...czytac ze zrozumieniem umiem, dziękuję...pytanie czy ty współdzielisz ze mną tą zdolność....

 

na Twoim miejscu wziąłbym Aim'a. Sam aktualnie poszukuję roweru dla siebie i byłem dziś w oddziale SkiTeam w Katowicach pooglądać co nieco. Tak się składa, że ta maszyna przykuła moją uwagę niesamowice. Rower wygląda naprawdę pięknie, rama pancernie (z resztą to ten sam model występujący np. w Cube Acid o 1,5.tys droższym). Osprzęt także dobry, podobnie jak i wytrzymałe opony. Do Twoich zastosowań rower będzie idealny.

Śmiem się nie zgodzić, i to na dobrej podstawie.

http://www.ceneo.pl/14137326

Porównaj sobie komponenty AIM i A4-A6 z linków. Troche inna parafia, w AIM masz grupę Alivio/Altus, we wskazanych przykładach "lekko" wyższe grupy...amora nie skomentuję, bo to śmiech na sali...opony-prosze, to najbardziej "groszowa" sprawa w tej imprezie. Zagłęb się w parametry i wtedy proponuj...poza tym to już ceny 2000 pln, gdzie chłopak może wyrwac levela z wyższej serii an lepszych komponentach za 1800 lub mniej.

 

Ja tu nie widzę argumentów ponad "wygląda pięknie" "rama pancernie" (lol no to jest argument, w makrokeszu rama tez wygląda pancernie...), wytrzymałe opony, i podsumowanie "do Twoich zastosowań będzie idealny".

 

Nie będzie idealny, bo przepłaci.

Niech szuka Leveli od a4 wzwyż w jakichś fajnych konfiguracjach jak te które podałem, w kolorze jaki mu się podoba, to będzie miał na starcie dobrego HT z DOBRYM amorem a nie sikaczem Suntoura, na wysokiej grupie osprzętu, z możliwością sensownej rozbudowy...takie jest moje zdanie i go nie zmienię.

Napisano

...opony-prosze, to najbardziej "groszowa" sprawa w tej imprezie. Zagłęb się w parametry i wtedy proponuj...

Śmiem się nie zgodzić, no może nie do końca, po kilku tyś km wymieniłem kasetę i łańcych (a nie były najgorsze - HG 40), a opony jeszcze rok wytrzymają te same :)

Napisano

Śmiem się nie zgodzić, no może nie do końca, po kilku tyś km wymieniłem kasetę i łańcych (a nie były najgorsze - HG 40), a opony jeszcze rok wytrzymają te same :)

Tak, ale ty chyba nie rozumiesz co napisałem...mi rozchodzi się o to, że te opony w kontekście całego zakupu to żaden argument, bo opony są relatywnie tanie i mozna je szybko zmienić...nie wiem jak jeździsz bo wszystko zależy od stylu i rodzaju jazdy, są tacy co po sezonie mają opony nadające sie do wywalenia, moje Schwalbe'y w jednym i w drugim rowerze mają ok. 2 lat i bieznik jest na poziomie pozwalającym na dalszą jazdę bez problemów, struktura nie wypaczona, brak dziur i odkształceń.

 

Ja nie mówię o wytrzymałości opon...groszowa sprawa bo w kontekście ceny roweru opony to w sumie dość tania sprawa łatwa do zmiany...a przy zakupie jak ładnie pomruga oczkami to może mu zmienią od razu na inne, za pół ceny np.

Napisano

Mam pytanie ale póki co tylko teoretyczne... więc nie bierzcie tego jakoś jeszcze specjalnie do serca. Powiedzmy, że dam radę doskładać do 2000zł, ale chciałbym hydrauliczne tarczówki, co w tej cenie byście polecali ??

Napisano

Ja już Ci o tym AIM-ie pisałem...w poprzednim poście...

Znajdziesz lepszty za mniejszą cenę, tak jak mówiłem Kross level od a4 do a6, może jakiś Giant...

Ostrożnie z tymi tarczówkami hydro, nie kupuj roweru tylko dla hamulców.

Napisano

Nie chcę kupować roweru tylko dla hamulców ale chcę dopłacić do tarczówek. Szkoda, że ten cube się nie nadaje, bo po prostu w życiu chyba piękniejszego roweru nie widziałem ^^ No i w tej cenie szukam tylko nowego roweru w związku z ratami

 

znalazłem jeszcze coś takiego? http://allegro.pl/rower-gorski-bergamont-vitox-7-2-nowosc-2012-20-i2332552553.html

 

http://www.kross.pl/pl/2012/mtb/hexagon-x9 może taki jeszcze ??

Napisano

Co bo Krossy są takie tanie? to porównaj to z Kands/Lazaro na tym samym osprzęcie zejdzie do 1000zł...

 

Nie mówię, żeby kupować droższych, ale można też kupić coś co się po prostu podoba, gdyby CUBE kosztował 3000zł, ale przepłaca ok 600zł za naklejkę i lans :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...