shadoow Napisano 2 Maja 2012 Napisano 2 Maja 2012 Już wcześniej pisałem podobny temat, ale mimo kilku próśb nikt mi nie doradził. Nie znam się na tyle, żebym mógł sam wybrać. P.S. Rower dla żony głównie do miasta, chociaż dobrze by było, gdyby był choć troszkę uniwersalny. Proszę o doradzenie który z tych rowerów: Super Okazja!!! Rower marki Fischer!!! Sprzedam - Rowery GĂłrskie, Rowery Miejskie - Gumtree DolnoĹ�lÄ�skie / WrocĹ�aw Fischer nawiązuje do marky Gary Fisher, aczkolwiek trochę nie wygląda. Warto to? Ewentualnie znalazłem jeszcze: DAMKA BATAVUS APACHA Z KOSZYCZKIEM HOLENDERKA (2308653333) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. lub DAMKA KOGA-MIYATA ORGINAŁ (2312295511) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. z tymże musiałbym brać w ciemno, bo rowery nie są na miejscu. Może ktoś mi pomóc wybrać z tych 3?
shadoow Napisano 3 Maja 2012 Autor Napisano 3 Maja 2012 Czy ktoś rzeczowo jest w stanie mi napisać co warto wziąć?
shadoow Napisano 5 Maja 2012 Autor Napisano 5 Maja 2012 Tak stare rowery radziłbym zobaczyć na "żywca" Czyli najlepiej i tak zobaczyć przed kupnem i nie brać w ciemno? Bo tej najdroższy jest na ładnych podzespołach, ale niestety nie jest z moich okolic.. Czy ktoś zaryzykowałby?
kasia89 Napisano 6 Maja 2012 Napisano 6 Maja 2012 Ja bym zaryzykowała, jak się okaże że jest z nim coś nie tak to wystawisz ponownie na allegro o 30 dychy tańszy i pozbędziesz się problemu:)