pleszczy Napisano 28 Kwietnia 2012 Napisano 28 Kwietnia 2012 Witam Na moim sid'zie pojawiają się smugi z smaru lub oleju+brud. Rower ma niecały tydzień , zjawisko występuje od pierwszej jazdy. Użyłem wyszukiwarki i znalazłem temat w którym stwierdzono że jest to normalne zjawisko , uspokoiło mnie to i odpuściłem temat. Niestety dzisiaj po ostrzejszej jeździe znalazłem dużo większą ilość smaru. Miałem wcześniej gile tnl i manitou r7 i takiego zjawisko nie zaobserwowałem. Będę serdecznie wdzięczny za waszą fachową opinie. Czy mam powody od obaw ? Zdjęcie zrobione zaraz po powrocie z ostrzejszej jazdy :
jokulus25 Napisano 28 Kwietnia 2012 Napisano 28 Kwietnia 2012 nie wiem czy tak może być czy nie :/ wiem ze w takich tanich amorkach jak XCM , XCR od sr suntour to takie coś się robi
MonoVan Napisano 28 Kwietnia 2012 Napisano 28 Kwietnia 2012 tak nie powinno być. Jeżeli jesteś z wrocka to może skontaktuj się z naszym moderatorem Andrewem. Szpec jakich mało jeśli chodzi o takie rzeczy, na pewno pomoże.
pleszczy Napisano 28 Kwietnia 2012 Autor Napisano 28 Kwietnia 2012 Dziękuje za odpowiedzi. Wybiorę się do serwisu.
gaffel Napisano 28 Kwietnia 2012 Napisano 28 Kwietnia 2012 nie wiem czy tak może być czy nie :/ wiem ze w takich tanich amorkach jak XCM , XCR od sr suntour to takie coś się robi Dokładnie ... Mam XCM'a i właśnie zostają takie smugi olejowe ... A amorek & rower nówka ...
tobo Napisano 28 Kwietnia 2012 Napisano 28 Kwietnia 2012 Uszczelki rs to kaszana. Mój nowy rs też tak miał, nie miały tak manitou, foxy więc ktokolwiek ci powie że aż taki wypływ smaru/oleju jest ok, możesz powiedzieć żeby postukal się w czoło.
eloo Napisano 28 Kwietnia 2012 Napisano 28 Kwietnia 2012 Normalne zjawisko, pod uszczelkami są gąbki nasączone olejem. Było kilka przypadków że amor wychodził z montowni z prawie suchymi gąbkami, w Twoim widać aż za mocno nasączyli. W sidzie w goleniach dolnych jest raptem 15ml oleju a w nowych amorach zdarzało się że prawie wogole go nie było. Jeśli nie trzymasz roweru odwróconego do góry kołami to są małe szanse że olej z dołu wogole dotrze do uszczelek.
pleszczy Napisano 29 Kwietnia 2012 Autor Napisano 29 Kwietnia 2012 Przyczyną była zagięta gąbka , tzw weszła między uszczelkę a goleń, i to po obu stronach. Ale co bardziej zatrważające , przynajmniej dla mnie laika , w amorze nie było ani kropli oleju, anody zaczęły się już wycierać , na całe szczęście jeszcze nie groźnie. Serwis zrobił Andrew , bardzo profesjonalnie i szczegółowo , szczerze polecam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.